اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۶۸۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نباید ایران را دست کم گرفت

دروازه بان ذخیره تیم ملی فوتبال آرژانتین در آستانه دیدار این تیم مقابل ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ گفت که تیمش نباید ایران را دست کم بگیرد.

خبرگزاری ایرنا: تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از برتری ۲ بر یک مقابل بوسنی در نخستین دیدار خود در گروه F جام جهانی ۲۰۱۴، شنبه آینده به مصاف ایران می رود.

به گزارش اسپورتال، ماریانو آندوجار و آگوستین اوریون دروازه بان های ذخیره تیم ملی آرژانتین در جام جهانی هستند و سرخیو رومرو به عنوان دروازه بان نخست در ترکیب اصلی این تیم حضور دارد.

در حالیکه بسیاری اعتقاد دارند رومرو کار سختی در مقابل ایران نخواهد داشت اما آندوجار می گوید، دست کم گرفتن حریف حماقت است.

وی گفت: با نگاهی به مسابقاتی که تا کنون برگزار شده است کامل متوجه می شوید که همه تیم ها به جز آلمان تقریبا در یک سطح قرار دارند.

آندوجار افزود: همه مسابقات در سطح بسیار نزدیکی هستند و نمی توانیم هیچ تیمی را دست کم بگیریم. مسلما ما بخت نخست صعود از گروه ششم هستیم و شانس زیادی برای پیروزی مقابل ایران داریم ولی باید این را در زمین نشان بدهیم چون تنها با نام و نشان نمی توان به پیروزی رسید.

وی خاطر نشان کرد: بعد از مسابقه بلژیک و حتی برزیل، باید ببریم تا جلوی هرگونه اتفاق غیر منتظره ای را بگیریم.

اوریون نیز که با سه بازی ملی، هفت بار کمتر از آندوجار پیراهن تیم ملی آرژانتین را بر تن کرده است، ضمن تصدیق اظهارات هم تیمی خود گفت: تمام حواس آرژانتین باید روی مسابقه شنبه باشد. همانطور که در بقیه مسابقات دیده اید، باید برای همه بازی ها آماده باشیم.

وی ادامه داد: به عنوان یکی از مدعیان باید این را در زمین نشان بدهیم و با کسب نتیجه به دور بعد راه پیدا کنیم. هر بازی دشواری های خاص خودش را دارم و ما باید بر آنها غلبه کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج