اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۷۵۷۵
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

ضور کی‌روش در ایران یک کار گلخانه‌ای است!

خادم: شاید به امثال کی‌روش نیاز نباشد!

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در اظهار نظری عجیب و البته بحث‌برانگیز بعد از بازی ایران تلویحا اعلام کرد که وزارت ورزش نظر مثبتی روی کارلوس کی‌روش ندارد و ادعای سرمربی تیم ملی مبنی بر اینکه فدراسیون و وزارت مایل به ادامه کار او در تیم ملی ایران نیستند، واهی نبوده است.

خبرگزاری فارس: معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در اظهار نظری عجیب و البته بحث‌برانگیز بعد از بازی ایران تلویحا اعلام کرد که وزارت ورزش نظر مثبتی روی کارلوس کی‌روش ندارد و ادعای سرمربی تیم ملی مبنی بر اینکه فدراسیون و وزارت مایل به ادامه کار او در تیم ملی ایران نیستند، واهی نبوده است.

امیررضا خادم درباره شکست تیم ملی ایران مقابل آرژانتین با وجود ارائه بازی زیبا و جذاب، گفت: تفکر سرمربی تیم ملی مانند بازی قبل بسیار قابل احترام و تحسین‌برانگیز است. بازیکنان ما هم در این مسابقه با اعتماد به نفس و منطقی بازی کردند و به همه آنها خداقوت می‌گویم.

او در پاسخ به این سوال که شما به تفکر کی‌روش اشاره کردید او در مصاحبه‌ای اعلام کرده تمایل دارد در ایران بماند اما مسئولان ایران او را نمی‌خواهند، اظهار داشت: کی‌روش انتظاراتی دارد که نمی‌توان گفت که حق نیست. اعداد و ارقامی که در فوتبال وجود دارد متفاوت است و در حد توان مالی وزارت ورزش نیست. شاید با رایزنی‌ها و کمکی که از دولت بگیریم بتوانیم او را نگه داریم که امیدوارم به این شکل اتفاق بیفتد اما موضوع اصلی این است که ما نباید کار گلخانه‌ای انجام دهیم. حضور کی‌روش در ایران یک کار گلخانه‌ای است.

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه پتانسیل بازی خوب در همه بازیکنان و باشگاه‌ها وجود دارد، تصریح کرد: نباید تیم بزرگسالان ما محدود شود. اگر ما منطقی کار کنیم شاید به امثال کی‌روش نیاز نباشد. ممکن است حضور چنین مربیانی در کوتاه مدت نتیجه بدهد اما در درازمدت نیاز به کار اصولی و یک برنامه‌ریزی مناسب داریم.

خادم در پاسخ به این سوال که رئیس‌جمهور اعلام کرده به ملی‌پوشان پاداشی برابر برد داده شود، وزارت چه برنامه‌ای دارد، گفت: البته این موضوع به حوزه کاری من مربوط نمی‌شود اما امیدوارم تشویق خوبی انجام شود. ما به حمایت دولت نیاز داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • cunter

      به امثال تو که اصلا تو ورزش نیاز نیست چه برسه به فوتبال

    • طرفدار ایران

      آقای خادم ! الان دیگه ورزش تخصصی شده ,جنابعالی به عنوان متخصص کشتی فقط روی کشتی نظر بدهید لطفا.

    • بدون نام

      چرند نگو بابا مربی خارجی کجا ایرانی کجا

    • بدون نام

      متاسفم برای این طرز تفکرت

    • بدون نام

      ايشون لطف كنن در مورد ورزشي كه تخصصشون نيست نظر ندن بهتره، اعتماد به نفسي كه كي روش به بچه‌هاي ما داده هيچكس ديگه نميتونه بده ...

    • كيان

      خدا مريض هاي اسلام را شفا دهد

    • هموطن

      واقعا خيلي قدر نشناس هستي كي روش اگه نبود مسي 3 تا مي زد.تازشم به توچه

    • محسن

      اصن میخوای یه داداش رسولت بگو بیاد با حفظ سمت هم رئیس فدراسیون کشتی باشه هم سرمربی تیم ملی کشتی هم تیم ملی فوتبال خودتم رئیس فدراسیون والیبال شو کواچم بیرون کن با حفظ سمت سرمربی تیم ملی والیبالم باش تا ما از دلواپسی در بیایم...

    • کاربر

      ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه تست.
      و تو چه دانی فوتبال چیست؟

    • بدون نام

      مردم بعده سالها دوباره عاشق تيم ملي شدن فقط و فقط كيروش دوباره اين عشقو برگردونده، چجوري به امثال دايي ها و قلعه نوعي ها ٣ ميليارد ٣ميليارد پول ميدين ولي به كيروش حاضر نيستين بدين؟! آقاي دايي و قلعه نوعي عملكردشونو ديديم تو تيم ملي، به جز جام جهاني ١٩٧٨ كه مربي اون موقع تاثيري نداشته، هر بار رفتيم جام جهاني با مربي خارجي رفتيم، آدم عاقل يه اشتباه رو ٢بار تكرار نميكنه، وقتي تيم داره نتيجه ميگيره چرا خرابش ميكنيم؟! كيروش بمونه قهرمان آسيا ميشيم ٤سال ديگه تو جام جهانيم مطمئن باشين از گروه راحت ميريم بالا، ولي اگه بره ميشيم همون ايرانه قبلي...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج