۱۲۱۰۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

افزایش قیمت بلیت قطار پس از تابستان

مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: هنوز نرخ جدید بلیت قطارها تصویب نشده و با توجه به طولانی بودن پروسه تعیین جزئیات افزایش قیمت، احتمال دارد قیمت‌های جدید مسیرهای ریلی به سفرهای تابستانی نرسد.

خبرگزاری ایسنا: محسن پورسیدآقایی - معاون وزیر راه و شهرسازی - در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تایید خبر درخواست شرکت‌های حمل و نقل مسافری ریلی برای افزایش نرخ بلیت‌ قطارها اظهار کرد: این شرکت‌ها درخواست رسمی خود را برای افزایش قیمت بلیت به راه آهن ارائه کردند و راه آهن نیز وارد مرحله بررسی این درخواست‌ها شده است.

وی با بیان این‌که درخواست برای تغییر قیمت باید کاملا شفاف و با ارائه جزئیات باشد، تصریح کرد: راه‌آهن هنوز با درخواست شرکت‌ها موافقت نکرده و هرگونه تغییری در نرخ بلیت قطارها را منوط به ارائه جزئیات درخواست و ریز هزینه‌های افزایش یافته شرکت‌ها می‌داند.

مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران افزود: تا زمانی که شرکت‌ها این اطلاعات را به شکل دقیق به راه آهن ارائه نکرده و جزییات هزینه‌ها مورد بررسی قرار نگیرد نمی‌توان هیچ گونه تغییری در نرخ ها به وجود آورد و سفرها تا آن لحظه با نرخ‌های فعلی انجام خواهد شد.

پورسیدآقایی درباره زمان دقیق پایان بررسی‌ها نیز گفت: هنوز شرکت‌ها اطلاعات مورد نیاز راه آهن در این زمینه را ارائه نکرده‌اند و با توجه به زمان‌بر بودن بدست آوردن این اطلاعات، شاید قدری این پروسه طولانی شود.

وی اضافه کرد: با توجه به درخواست شرکت‌ها برای افزایش نرخ بلیت برای تابستانی، شاید بررسی‌ها طولانی شده و این درخواست به سفرهای تابستانی نرسد البته احتمال این نیز وجود دارد که در صورت نهایی شدن تمام اطلاعات و بررسی‌ها تغییرات به زودی اعمال شود اما تا این لحظه هیچ چیزی قطعی نیست.

پیش از این مدیران شرکت‌های مسافربری ریلی کشور از افزایش هزینه‌های ۲۰ تا ۳۰ درصدی خود در سال جاری سخن گفته بودند و از ارائه درخواست رسمی خود برای بالا رفتن نرخ بلیت قطار برای سفرهای تابستانی خبر داده بودند.

موسوی‌نژاد مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا پیش ازاین به ایسنا گفته بود این شرکت رسما درخواست خود را به راه آهن ارائه کرده و با اعلام وصول این درخواست ازسوی راه آهن انتظار می رود سفرهای تابستان با نرخ جدید انجام شود.

با توجه به آغاز ماه رمضان و پایین آمدن حجم مسافرت‌های مردم بسیاری از اتحادیه‌های مسافربری هر گونه تغییر در نرخ‌های خود را به پس از این ماه موکول کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج