جاباما
۱۲۱۲۵
۵۰۷۲
۵۰۷۲
پ

مربی اوساسونا: نکونام یک ساده لوح است!

مربی اوساسونا به دلیل عدم حضور نکونام در دیدار با بارسلونا در میانه های سپتامبر چنین صفتی را به این بازیکن ایرانی داد

جواد نکونام ستاره ایرانی باشگاه اوساسونا در صحبتهایی اعلام کرد که زمانی که مربی اوساسونا، به خاطر غیبت او در دیدار با بارسلونا به دلیل دردی که احساس می کرد، «ساده لوح» نامیده، از دست مربی اش عصبانی شده است

نکونام به دلیل مصدومیتی که از ناحیه زانودرجریان حضورش در اردوی تیم ملی ایران گریبانگیر او شد، به دیدار اوساسونا مقابل بارسلونا در نوکمپ نرسید و در دیدار با اسپورتینگ خیخون هم غایب بود.

در آستانه دیدار اوساسونا مقابل بارسلونا که روز شانزدهم سپتامبر برگزار شد، مندیلیبار، مربی اوساسونا این جملات را درمورد نکونام مطرح کرد:« نکونام یک ساده لوح ایرانی است.او این فرصت را از دست داد.»

اکنون جواد نکونام دراولین کنفرانس خبری اش بعد از این صحبتها اعلام کرد که در این مورد اشتباه نکرده است:« من اندکی ناراحت شدم؛ چون مربی تیم من را نمی شناسد. اگر او مرا نمی شناسد، می تواند با من حرف بزند.این مشکل مربی است که من را نمی شناسد. من با او صحبت کرده ام ولی او شناخت زیادی از من ندارد.»

ستاره ایرانی اوساسونا ادامه داد:« من دوست دارم تا هرروز بازی کنم. می خواهم همیشه و در تمام بازیهای حضور داشته باشم.»

نکونام ادامه داد:« هیچ مشکلی با هواداران تیم ندارم. ما به خاطر هوادارانمان در بازیها به پیروزی می رسیم و باید ازحضور هوادارانمان که بهترین هواداران در تمام اسپانیا هستند نهایت بهره را ببریم.»

نکونام با اشاره به برد تیمش مقابل ساراگوسا گفت:« بدین ترتیب و با این نتیجه می توانیم در یک هفته مهم که بازی مهمی را مقابل ختافه و لوانته پیش رو داریم انجام دهیم. واقعا بد است که به پیروزی نرسیم. (اوساسونا ۵ هفته را بدون کسب برد پشت سرگذاشته بود.) بعد از برد مقابل ساراگوسا الان اعتماد به نفس گرفته ایم و فکر می کنم که می توانیم بهتر شویم.»

نکونام در ادامه به این نکته اشاره کرد که اوساسونا برای برد باید با ۱۰۰ درصد توانش بازی کند:« ما نه رئال هستیم و نه بارسا. باید قوی بمانیم؛ چون اگر افت نکنیم، می توانیم کارهای بزرگی مثل غلبه بر ساراگوسا را انجام دهیم. می توانیم در بازیهای بیشتری در خانه وخارج از خانه به پیروزی برسیم.»

نکونام که سومین گل اوساسونا در دیدار با ساراگوسا را به ثمر رساند در مورد شرایط فیزیکی مسعود شجاعی هم که با مصدویت دست و پنجه نرم می کند هم صحبت کرد و گفت:« هرروز با مسعود صحبت می کنم. او از پیروزی تیم ما در بازی با اوساسونا و از اینکه پیراهن او را در جریان بازی به نمایش درآوردم بسیار خوشحال است.می دانیم که او کار خیلی سختی را از نظر بازیابی روانی پیش رو خواهد داشت ولی امیدوارم که همه چیز به خوبی پیش برود.»

در جریان بازی اوساسونا مقابل ساراگوسا نکونام آخرین گل اوساسونا را به ثمر رساند و با در دست داشتن پیراهن مسعود شجاعی این گل را به شجاعی هدیه کرد

منبع: گل

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مربی اوساسونا: نکونام یک ساده لوح است!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج