۱۲۳۲۷۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

گزارش لحظه به لحظه از فینال جام بیستم

فینال جام جهانی برزیل از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران آغاز می شود.

خبرگزاری ایسنا: انتظارات یک ماهه علاقه مندان به فوتبال به پایان رسید و دو تیم آلمان و آرژانتین توانستند به فینال جام جهانی برسند. این دو تیم امشب از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیرو برای مشخص شدن قهرمان جام بیستم به مصاف هم می روند.

۲۰:۲۰: یواخیم لوو سرمربی آلمان در نشست خبری قبل از مسابقه اعلام کرده بود تیمش ترسی از رویارویی با آررژانتین ندارد اما به این تیم احترام می گذارد. این دیدار بازی دو تیمی است که بازیکنان بزرگ زیادی در ترکیب خود دارند و در گذشته نیز به افتخارات زیادی دست یافته‌اند. آرژانتین تیمی است که در دفاع بسیار فشرده و سازماندهی شده فوتبال بازی می‌کند.

۲۰:۲۵: بیش از ۲۵ هزار نیروی امنیتی در اطراف ورزشگاه ماراکانا حاضر هستند تا امنیت را در این رویداد بزرگ برقرار کنند.

۲۰:۲۷: آلخاندرو سابیا در نشست خبری خود گفت: آلمان تیم کوچکی نیست. آن‌ها این موضوع را در بازی‌های قبلی خودشان اثبات کردند. قطعا بازی با آلمان دیداری بسیار بزرگ و تماشایی خواهد شد. آلمانی‌ها تیمی هستند که در تمام خطوط قدرتمندند و به خوبی توپ را در زمین به گردش درمی‌آورند. باید خیلی خوب باشیم که بتوانیم آن‌ها را در زمین شکست دهیم.

۲۰:۴۰: رائول ستاره سابق تیم ملی اسپانیا در گفت و گوی خود اظهار کرد: آلمان شانس بیشتری برای برتری در این دیدار و کسب قهرمانی دارد. او درباره شرایط این دو تیم پیش از فینال ماراکانا گفت: معمولا فینال های جام جهانی بسیار نزدیک است و نمی توان گفت شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است اما این دوره آلمان بازی های خوبی را به نمایش گذاشته است و من فکر می کنم آنها مدعی نخست قهرمانی هستند.

۲۰:۴۹: دیوید بکام، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس در مصاحبه خود درباره دیدار فینال جام‌جهانی گفت: به نظر من لیونل مسی تعیین کننده این دیدار خواهد بود. اگر او در بهترین فرم خود باشد شانس پیروزی آرژانتین خیلی افزایش خواهد یافت. مسی در این جام عملکرد خیلی خوبی داشته است و با بازی‌های خوبش باعث شده تا علاقه‌مندان فوتبال لذت ببرند.

۲۰:۵۹: رافائل بنیتس در ارزیابی خود از فینال جام جهانی گفت: خیلی سخت است بخواهیم بگوییم کدام تیم در فینال جام جهانی به برتری خواهد رسید. واقعا نمی توانم پیش بینی کنم کدام تیم امشب جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد. به نظر من هیچ تیمی در این فینال از پیش برنده نیست و دو تیم شرایط یکسانی دارند. درست است که آلمان در دیدار قبلی خود در جام جهانی موفق شد با نتیجه پرگل ۷ بر یک برزیل را شکست دهد اما این نتیجه به هیچ وجه ربطی به دیدار فینال ندارد.

۲۱:۱۶: دیگو میلیتو مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین درارزیابی‌اش از فینال جام بیستم گفت: مدت‌هاست ما آرژانتینی‌ها منتظر چنین روزی بودیم تا بتوانیم قهرمانی در جام جهانی را به دست آوریم. خوشحالم که این فرصت در اختیار ما قرار گرفته تا بتوانیم با برتری برابر آلمان به قهرمانی برسیم.

۲۱:۴۴: هواداران دو تیم در حال ورود به ورزشگاه هستند . نکته جالب برخورد دوستانه هواداران دو تیم پیش از شروع مسابقه است که باعث شده است دوربین های تلویزیونی این صحنه ها را شکار کنند.

۲۱:۵۳: مقامات دولتی کشور های مختلف از جمله آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در حال رفتن به ورزشگاه ماراکانا هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج