۱۲۷۶۴
۱۳ نظر
۵۰۱۱
۱۳ نظر
۵۰۱۱
پ

قلعه‌نويي: نصرتی فرق زیادی با شیث دارد

من نمي‌خواهم اسمي از آنها ببرم ولي يك نفر به خبرنگار برنامه نود در تبريز زنگ زده و از او خواسته كه تيم ما را تخريب كند

اين روزها محمدنصرتي و شيث رضايي چهره‌هاي ويژه فوتبال ايران هستند. اظهارنظرهاي مختلفي در مورد حركات و نحوه برخورد با آنها وجود دارد كه در اين ميان امير قلعه‌نويي سرمربي تيم ملي حرف‌هاي جالبي در مورد اتفاقات اخير مي‌زند.

او در گفت‌وگویی حرف‌هايش را اينگونه آغاز مي‌كند:« من اعتقاد دارم كه در اين فوتبال از خيلي مسائل راحت مي‌گذريم و در برخي مسائل شورش را در مي‌آوريم. بارها در اين چند سال شده كه من در استقلال، سپاهان و همين تراكتوررسازي با بازيكنان برخورد كردم ولي مطبوعات و همچنين عادل فردوسي‌پور عليه من جبهه گرفتند. نتيجه‌اش همين مي‌شود كه الان مي‌بينيد.»

قلعه‌نويي ادامه مي‌دهد:«‌ در تراكتورسازي بازيكنم را به دليل بي‌احترامي و بي‌انضباطي اخراج كردم ولي مديرعامل فلان باشگاه بلافاصله سراغ او رفت. من با آقاي فتح‌الله‌زاده دوستم ولي آيا اين را نبايد در نظر گرفت كه آن بازيكن به دليل بي‌احترامي كنار گذاشته شده است. نتيجه‌اش همين مي‌شود كه دو بازيكن استقلال در زمين مسابقه آن اتفاقات را به وجود بياورند.»

اين روزها اظهارنظرهاي متفاوتي در مورد نحوه برخورد با شيث رضايي و محمد نصرتي مطرح شده است. قلعه‌نويي با اشاره به اين موضوع ادامه مي‌دهد:« در مورد برخورد با اين بازيكن به طور حتم مسئولان كميته انضباطي تصميم‌گيرنده هستند و آنها طبق قانون با نصرتي و شيث برخورد خواهند كرد. در اين موضوع هيچ شكي وجود ندارد ولي من معتقدم كه در مورد محمد نصرتي بايد نگاه ويژه‌اي داشته باشيم.»

سرمربي تراكتورسازي تأكيد مي‌كند:« شيث رضايي شرايط خاص خودش را دارد ولي داستان نصرتي فرق مي‌كند. ما بايد نگاه ويژه‌اي به او داشته باشيم چرا كه نصرتي زحمات زيادي براي فوتبال ايران كشيده و مقابل تيم ملي بحرين گل صعود ايران به جام جهاني را زد تا ميليون‌ها ايراني را شاد كند.»

ژنرال كه موضعي حمايتي از نصرتي گرفته است مي‌گويد:« او در تيم ملي شاگرد من بود و كوچكترين مشكلي را به وجود نياورد و يكي از بازيكنان با اخلاق تيم ملي بود. ما درجهت حمايت از او بيانيه‌اي نوشتيم و از بعضي از دوستان درخواست كرديم كه زير آن را امضا كنند تا در مورد جريمه كردن يا محروميت او برخي از مسائل در نظر گرفته شود.»

قلعه‌نويي بعد از پيروزي تراكتور مقابل فجرسپاسي اعلام كرد كه حالا بعضي‌ها با اين برد بايد ۲۰روز سكوت كنند. او در اين مورد مي‌گويد:« يك عده در حال شيطنت كردن هستند و چون مي‌دانند تراكتور پتانسيل بالايي دارد نمي‌خواهند موفقيت تيم ما را ببينند. من نمي‌خواهم اسمي از آنها ببرم ولي يك نفر به خبرنگار برنامه نود در تبريز زنگ زده و از او خواسته كه تيم ما را تخريب كند. اين فقط يك نمونه است ولي ما كار خودمان را ادامه مي‌دهيم و مطمئن باشيد در نيم فصل دوم يك تراكتورسازي متفاوت خواهيم ديد.»

منبع: گل

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

قلعه‌نويي: نصرتی فرق زیادی با شیث دارد



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الهام

      ما هم از همین تعجب میکنیم آقای قلعه نوعی که چرا نصرتی ؟ چرا یه ملی پوش؟

    • مهدی

      منم با اقای قلعه نویی موافقم.نباید یک بازیکنی را که تا حال حاشیه ای نداشته اینطور نقره داغ کنیم هرکس اشتباه میکند مهم عدم تکرار ان است.به نصرتی باید دوباره فرصت داد.ولی اقای رضایی نشان داده که کلا رویه اش حاشیه است و تصمیمی برای تغییر ندارد

    • بدون نام

      دمت گرم مرامت پرسپولیسیه

    • چیچاریتو

      ژنرال سالاری به خدا

    • بدون نام

      یادمون باشه حاشیه داشتن با مشکل اخلاقی داشتن . فرق میکنه باید هر2تاشون تنبیه بشن اما باید مراقب بود که افراط نشه وگرنه ممکنه که از اونطرف بام بیفتیم باید درست برخورد کرد نه عجولانه

    • الهام

      معلومه دیگه شما پرسپولیسی ها اگه دفاع نکنید چکار کنید . با آقایون چیچاریتو و مهدی و اون ناشناس هستم

      پاسخ ها

      • مسلم

        الهام خانم
        به یاد داشته باش که پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال خیلی بیشتر از من و تو میفهمند
        و بی جهت از بازیکنی حمایت نمی کنند .

      • حمید 2

        الهام خانم شک نکن اگر این اتفاق را بازیکنان استقلال انجام می دادن ما پرسپولیس ها هم مثل شما علیه شون جبهه میگرفتیم و این یادت نره پرسپولیس همیشه سرور استقلالس...

    • مسلم

      پرسپولیس و استقلال دو تیم محبوب ایران هستند
      قلعه نویی حرفه ای تر از این حرفاست
      اینگونه موارد حمایت از بازیکن حرف اول را
      میزند نه رنگ آبی و قرمز !!!

      پاسخ ها

      • الهام

        من روم به قلعه نوعی نبود منم با قلعه نوعی موافقم آخه از این تعجبم که اگه قلعه نوعی در حال حاظر ربطی به تیم استقلال داشت اینطور ازش دفاع نمیکردن این پرسپولیسی ها

    • pouya Irani

      چرا تقصیر را به گردن فردوسی پور میاندازی چون واقعآ عادله ؟

    • حمید 2

      پرسپولیس سرور همیشگی استقلالس... مسه اینکه با منطق نمیشه با این استقلالی ها صحبت کرد باید مس خودشون بی منطق بود .. با شما هستم خانم الهام...

      پاسخ ها

      • الهام

        آقا حمید ببخشیدا مثل رو اینجور مینویسن نه اینجوری ( مس ) ادبیات پرسپولیسی ها منو کشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج