اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۱۴۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بارسلونا به‌ اشتباه از فابرگاس استفاده کرد

ژوزه مورينيو ادعا مي‌کند که بارسلونا از سسک فابرگاس به‌ درستي استفاده نکرده است.

ورزش سه: مورینیو از نخستین بازی فابرگاس برای چلسی تمجید کرد تا تاییدی باشد بر این که کاپیتان سابق آرسنال در طول تابستان هدف شماره یک او برای میانه‌ی میدان بوده است.

خرید ۳۰ میلیون پوندی چلسی در اولین بازی فصل لیگ برتر که به پیروزی ۳ـ۱ آن‌ها برابر برنلی منجر شد خوش درخشید. در این بازی ابتدا برنلی با گل اسکات آرفیلد پیش افتاد. اما فابرگاس در هر سه گل چلسی نقش ایفا کرد که پاس بی‌نظیر او برای شورله روی گل دوم از آن جمله بود. مورینیو تاکید کرد که این بازیکن بعد جدیدی را به تیمش بخشیده است.

«تیم ما خوب بازی کرد، اما من هم موافق ام که سسک بهترین بازیکن میدان بود. زیرا او و نمانیا ماتیچ کنترل بازی را در اختیار داشتند و شدت آن را به حریف تحمیل می‌کردند. آن‌ها نبض بازی را در اختیار داشتند. آن‌ها هر دو مغز متفکر تیم بودند و من از این بابت خوشحال ام، زیرا فصل گذشته ما نمی‌توانستیم مثل امشب بازی را در کنترل خود داشته باشیم.»

او در پاسخ به خبرنگاران که درباره‌ی احساس او هنگام پیوستن فابرگاس به چلسی پرسیده بودن گفت: « وقتی بازیکنان انتخاب اول شما هستند، اشتباه کردن کار بسیار دشواری خواهد بود. فابرگاس انتخاب اول ما برای آن پست بود. من به‌درستی می‌دانم که او چه‌طور بازیکنی است، زیرا ما برای مدتی طولانی با هم در یک لیگ بوده‌ایم.»

«او هم مثل من به اسپانیا رفت، در نتیجه در ۱۰ سال گذشته ما شش یا هفت فصل در یک لیگ بوده‌ایم. من دقیقاً می‌دانم که او چه چیزی به تیم ما خواهد آورد. در بارسا او یک شماره‌ی ۹ کاذب، یک شماره‌ی ۱۰ و یک بال کناری بود. اما من و او هر دو می‌دانیم که کدام پست برای او بهترین است و در نتیجه او درست همان کاری را انجام می‌دهد که ما نیاز داریم. او در میانه‌ی میدان بسیار سریع فکر می‌کند و به بازی سایر بازیکنان جهت‌دهی می‌کند. من واقعا از این بابت خوشحال ام.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج