adexo3
۱۳۱۷۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

هفده هزار کیلومتر پرواز هوایی دغدغه اصلی کی روش است

تیم ملی ۱۸ ساعت در آسمان

اصلی ترین دغدغه کی روش برای دو بازی آینده تیم ملی مقابل بحرین و اندونزی طولانی بودن پرواز و خستگی ملی پوشان است. کاروان تیم ملی باید در عرض شش روز برای حضور در منامه و جاکارتا مسیری ۱۷ هزار کیلومتری را طی کند.

اصلی ترین دغدغه کی روش برای دو بازی آینده تیم ملی مقابل بحرین و اندونزی طولانی بودن پرواز و خستگی ملی پوشان است. کاروان تیم ملی باید در عرض شش روز برای حضور در منامه و جاکارتا مسیری ۱۷ هزار کیلومتری را طی کند. ملی پوشان که از داشتن پرواز اختصاصی برای مسافرت های هوایی محروم هستند. مجبورند از فرودگاه دوبی به عنوان مسیر ترانزیت استفاده کنند. همین مسئله باعث می شود بازیکنان چند ساعت در فرودگاه دوبی معطل شوند تا نوبت پروازشان برسد.

البته عباس ترابیان اعلام کرده است که مربیان تیم ملی به محض حضور بازیکنان تیم ملی در جاکارتا برنامه ویژه ای برای ریکاوری و شادابی بدن بازیکنان در نظر گرفته اند. پیش از این هم کی روش جوراب هایی را سفارش داده بود تا ملی پوشان در پرواز دوبی به جاکارتا از آن استفاده کنند. این جوراب ها که از جنس نانو تهیه شده، مانع خستگی پا می شود و همچنین به پمپاژ بهتر خون در بدن بازیکنان کمک می کند تا در این سفر طولانی، زمان کمتری به ریکاوری نیاز باشد.

نکته جالب توجه اینکه بازیکنان تیم ملی طی شش روز، ۱۸ ساعت در پرواز خواهند بود. براساس برنامه اعلام شده بازیکنان تیم ملی ساعت ۱۰:۵۰ امروز تهران را به مقصد دوبی ترک می کنند. کاروان ایران با چهار ساعت معطلی در سالن ترانزیت، ساعت ۱۶:۳۰ از دوبی به منامه پرواز می کند. خوشبختانه فاصله دوبی تا منامه کوتاه است و زمان پرواز ۴۵ دقیقه بیشتر طول نمی کشد.

پس از انجام بازی در منامه تیم ملی ساعت ۵:۱۵ بامداد روز بیست و یکم آبان ماه از منامه به دوبی برمی گردد. قسمت اصلی ماجرا از اینجا شروع می شود چراکه پرواز دوبی تا جاکارتا هفت ساعت طول می کشد. بازیکنان بعد از دو ساعت معطلی در ترانزیت فرودگاه دوبی، راهی جاکارتا می شوند.

براساس اعلام سایت فدراسیون فوتبال، اعضای تیم ملی پس از انجام بازی مقابل اندونزی، بیست و پنجم آبان ساعت ۱۷:۴۵ به وقت محلی، جاکارتا را به مقصد دوبی ترک می کنند و ساعت ۲۳ وارد فرودگاه این شهر خواهند شد. دو ساعت بعد از آن، کاروان تیم ملی از دوبی به تهران می آید تا قصه ۱۷ هزار کیلومتری به پایان برسد.

منبع: روزنامه تماشا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

تیم ملی 18 ساعت در آسمان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج