اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۹۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

تساوی کشنده در ثانیه‌های پایانی

تماشاگر بدلباس هم نتوانست ایران را ببرد!

پسر شاه بحرین که تساوی تیم ملی این کشورمان مقابل ملی پوشان فوتبال ایران را در ثانیه‌های پایانی در ورزشگاه منامه از نزدیک دیده بود پس از پایان بازی بر لزوم گرفتن نتایج بهتر در آینده تاکید کرد.

پسر شاه بحرین که تساوی تیم ملی این کشورمان مقابل ملی پوشان فوتبال ایران را در ثانیه‌های پایانی در ورزشگاه منامه از نزدیک دیده بود پس از پایان بازی بر لزوم گرفتن نتایج بهتر در آینده تاکید کرد.

مقامات ارشد و رسانه‌های بحرین که خود را برای برد ایران در ورزشگاه منامه آماده کرده بودند انتظار نداشتند در ثانیه‌های پایانی گل تساوی را دریافت کرده و پس از باخت تحقیر آمیز ۶ بر صفر در تهران، این بار تساوی سوزناکی را تجربه کنند.

گل ثانیه‌های پایانی ایران علاوه بر اینکه تیم ملی کشورمان را بر صدر گروه باقی نگه داشت، موجبات ایجاد موجی از آه و حسرت در بحرین شد که انتظار داشتند با گل بادآورده نیمه نخست پیروز از میدان خارج شوند.

این تساوی بدتر از باخت بحرین در حالی رخ داد که گربه سیاه زخم خورده از تمامی حربه‌های ناجوانمردانه در بازی با ایران استفاده کرده بود. دیپورت خبرنگارانی ایرانی، پر کردن ورزشگاه از شعارهای سیاسی و پرچم‌های عربستان و مصر، ورود تماشاگر بدلباس به درون زمین در هنگام بازی، پرتاب اشیا به سمت بازیکنان ایرانی و در نهایت هتک حرمت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در محوطه خارج از استادیوم وقایعی بود که شب گذشته در منامه رخ داد.

اما شب منامه، پایتخت بحرین این بار بر خلاف سال‌های گذشته برای ایران تلخ نبود و به کام بحرینی‌های دور از روح جوانمردی تلخ و سیاه‌تر از همیشه شد.

رسانه‌های عربی نیز که این تساوی را پیش بینی نمی کردند در اخباری محدود به این مسئله پرداخته‌اند، در صورتی که اگر بازی با برد بحرین تمام می شد معلوم نبود چه هیاهوی رسانه‌ای را باید شاهد می بودیم.

روزنامه الوسط بحرین امروز در گزارشی با این تیتر حسرت آمیز به بازی شب گذشته پرداخته است که "آه... سرخ‌ها (لقب بحرین) چیزی کم نگذاشتند، برد در یک چشم بر هم زدن از دست رفت". این روزنامه در ادامه به گل تساوی بخش ایران در دقایق پایانی پس از حملات مکرر اشاره کرد و آن را تساوی کشنده برای بحرین که در فکر پیروزی بود، دانست.

روزنامه الایام بحرین نیز به پوشش خبر تساوی ایران و بحرین در منامه پرداخت و نوشت: تیم ملی فوتبال بحرین نتوانست انتقام شکست ۶ بر صفر برابر ایران در استادیوم آزادی را بگیرد.

روزنامه اخبار خلیج بحرین نیز امروز در بخش ورزشی خود مطلبی نوشت: با وجود حضور گسترده تماشاگران تیم ملی بحرین برد را در دقیقه پایانی از دست داد.

این روزنامه همچنین به انتشار اظهارات شیخ ناصر بن حمد آل خلیفه پسر شاه بحرین و رئیس شورای جوانان و ورزش این کشور پرداخت که پس از مشاهده بازی در استادیوم منامه اظهار داشت: تیم ملی بحرین باید در بازی‌های بعدی نتایج بهتری را کسب کند.

خاطر نشان می شود روزنامه‌های اصلی جهان عرب از جمله الشرق الاوسط، الحیات و القدس العربی که به نظر می رسد از برد ۳ بر صفر عربستان بر تایلند شگفت زده شده و بسیار به وجد آمده‌اند امروز در گزارش‌هایی این برد را به خبر اول بخش ورزشی خود تبدیل کرده و سعی کردند از کنار تساوی دردناک بحرین در ثانیه‌های پایانی به سادگی عبور کنند.

روزنامه الشرق الاوسط نیز که گویی خیلی خوشحال‌تر از بقیه رسانه‌های عربی است برد عربستان بر تایلند در ریاض را با این تیتر پوشش داد: "عربستان با سه گل پلنگ‌های تایلندی را شکست داد!". این روزنامه بدون اشاره به اینکه پرچم‌های پرشمار عربستان در ورزشگاه منامه چه می کردند، تایلند ضعیف شده در سال‌های اخیر را پلنگ لقب داده است!

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

تماشاگر بدلباس هم نتوانست ایران را ببرد!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج