adexo3
۱۳۴۶۵
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

بازگشت ایرانیان به جهنم سرخ پس از ۲۷ سال

تنها دیدار ایران و اندونزی در جاکارتا روز دوشنبه ۲۲ مرداد ۶۳ برگزار شد که ایران در حضور بیش از ۱۰۰ هزار تماشاگر با تک گل ناصر محمدخانی در دقیقه ۷۸ مقابل اندونزی به پیروزی رسید

تیم ملی ایران روز سه شنبه در حالی در جاکارتا میهمان اندونزی است که این اولین بازی تیم ملی در سه دهه اخیر در این شهر است. تیم ملی ایران در مسابقات مقدماتی جام ملتهای ۱۹۸۴ آسیا در جاکارتا به میدان رفت و طی ۵ بازی ۵ برد بدست آورد. یک بازی تیم ملی نیز در شهر سولو برگزار شد.

بازگشت ایرانیان به جهنم سرخ پس از 27 سال

استادیوم گلورابانگ کارنو که در آن زمان سینایان نام داشت، تاکنون میزبان ۵ بازی تیم ملی ایران بوده است که ۵ برد برای تیم ملی ثبت شده است: ۵- صفر مقابل بنگلادش، ۵- صفر مقابل تایلند، ۱- صفر مقابل اندونزی، ۷-۱ مقابل فیلیپین و ۱- صفر مقابل سوریه. این مسابقات در مردادماه ۱۳۶۳ برگزار شد.

تنها دیدار ایران و اندونزی در جاکارتا روز دوشنبه ۲۲ مرداد ۶۳ برگزار شد که ایران در حضور بیش از ۱۰۰ هزار تماشاگر با تک گل ناصر محمدخانی در دقیقه ۷۸ مقابل اندونزی به پیروزی رسید.

استادیوم گلورابانگ در سال ۱۹۶۲ برای میزبانی چهارمین دوره بازی های آسیایی ساخته و افتتاح شد. این ورزشگاه که اکنون ۸۸ هزار نفر ظرفیت دارد، در منطقه سینایان شهر جاکارتا قرار گرفته که تا چند سال پیش نیز به همین نام شناخته می شد. در بازسازی این ورزشگاه برای میزبانی جام ملتهای ۲۰۰۷ آسیا، ظرفیت آن ۱۲ هزار نفر کاهش یافت.بازی فینال جام ملتهای آسیا بین عراق و عربستان در اینجا برگزار شد.

منبع: گل

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

بازگشت ایرانیان به جهنم سرخ پس از 27 سال



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید 2

      اندونزی سوراخس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج