adexo3
۱۳۶۶۱
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

پاسخ بازیکن تیم ملی به خبر پناهنده شدنش

احسان حدادی، عضو تیم ملی دو و میدانی با تکذیب شایعه پناهنده شدنش، برای چندمین بار از عملکرد فدراسیون دوومیدانی انتقاد کرد.

احسان حدادی، عضو تیم ملی دو و میدانی با تکذیب شایعه پناهنده شدنش، برای چندمین بار از عملکرد فدراسیون دوومیدانی انتقاد کرد.

سایت شخصی احسان حدادی به جراحی این قهرمان دوومیدانی ایران در آلمان پرداخته و به شایعه پناهنده‌ شدن وی پاسخ گفته است. مطلبی که بر روی سایت احسان حدادی قرار گرفته به شرح زیر است:

آن کسانی که مدعی هستند کار ورزشکاران مدال آور را شخصا پیگیری می کنند، در این دو هفته اخیر از احسان خبری دارند ؟

آیا از حال او خبر دارید ؟ می دانید کجاست و از کجا دارد خرج می کند ؟ از کدام جیب هزینه درمان و جراحی گلویش را پرداخت کرده ؟

او که با هزینه شخصی به این سفر رفته چه قدر می تواند خودش خرج کند ؟ آیا نباید از طریق رایزنی ، به استقبال و ملاقات او می رفتید و به پیگیری کارهای این جوان سرزمین پاکمان ، ایران عزیز ، بپردازید؟

ایمیل که نمی زنید ، تماس تلفنی اصلا حرفش را نزنید ، واقعا در این فدراسیون بلند و بالا با این همه خدم و حشم چه می کنید ؟ به کجا می روید ؟ چگونه قول مدال می دهید ؟ به جای پرداختن به امور فدراسیون و قهرمانان، مشغول ساختن شایعه پرداخت رشوه پانزده میلیون تومانی به ورزشکاران با غیرت تیم ملی ، بعد دست های پنهان پسر کفاشیان در فدراسیون ، حالا هم که خبر پناهنده شدن حدادی ...؟

به خودتان بیایید ، گاه گاهی از بیرون به اعمال خود نظر کنید ، تا کی می خواهید فیلم بازی کنید که ماچنان می کنیم و چنین خواهیم کرد .

چرا سرپرست موقت فدراسیون جواب هیچ خبرگزاری در مورد حدادی را روشن نمی دهد؟ چون ظاهرا هزینه تلفن زدن به آلمان زیادی گران است . این در حالی است که تمامی سفرهایشان را با بلیت درجه ۱ ( FIRST CLASS ) می روند . آیا امور مربوط به قهرمانان مهم تر است یا تجملات آن هم در سالی که به گفته ی مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی نامیده شده ...

درست است که حدادی خود شخصا خرج کند و ما سینه سپر کنیم که نتیجه برنامه ریزی ها و اقدامات درست ما بوده ؟

احسان لوزه هایش را عمل کرده ، او قبل تر باید این کار را می کرد ولی به توصیه و اجبار دکترش در آلمان این عمل را انجام داد . او در آلمان بستری است و نمی تواند بعد از این جراحی چند روزی صحبت کند .

اما حالا این شایعه شنیده می‌شود که حدادی قصد پناهنده شدن در یک کشور بیگانه را دارد .

شما فکر می کنید چه کسی شروع کرده به پخش این شایعه و چه کسی خوشحال می شود از اینکه حدادی در ایران نباشد ؟ شروع کردند به شیوع شایعه ای که حدادی قصد بازگشت ندارد و در فکر پناهندگی است . آری ، همان هایی از رفتن احسان شاد و مسرور می شوند که با کارشکنی سفر درمانی حدادی به آلمان را دو هفته به تعویق انداختند تا آخر سر با دخالت کمیته ملی المپیک این مهم انجام شد.

پیگیر شوید که در کدام یک از اعزام های تیم ملی در کنار ورزشکاران در اکونومی کلاس نشسته اند تا دریابند در سفری ۱۰ - ۱۲ ساعته ورزشکاری با ۱۹۰ سانتی متر قد و وزنی بالای ۱۱۰ کیلوگرم چه حسی دارد .

من عاشق ایرانم ، من عاشق پرچمم هستم و خودم را مدیون خون شهدا ، همان قهرمانان واقعی می دانم . من مشتی از خاک ایران را با دنیا دنیا پول عوض نمی کنم . حالا حالا ها برای ایران افتخار خواهم آفرید ، با دعای خیر مردم عزیزم .

منبع: انتخاب

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پاسخ بازیکن تیم ملی به خبر پناهنده شدنش


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • alireza

      باریکلا به غیرت این جوون ایرانی که با وجود تمام کم لطفیایی که در حقش شده فقط به فکر ایرانه! البته باید هم اینطور باشه ها فقط ایران
      اما اون آقایونیکه وقتی احسان افتخار کسب میکنه اون رو پرچم میکنن و به عنوان رزومه کاری خودشون علم میکن الان چرا به فکرش نیستن و به قولاشون عمل نمیکنن!؟

    • بدون نام

      آفرین به غیرتت
      به ایرانی بودنت افتخار میکنیم

    • مينا

      اين مردم كه فقط بلدن شايعه بسازن توروخدا اينقدر بيكار نباشيد سرتون به زندگي خودتون باشه آقا احسان برات خيلي دعا ميكنم هميشه موفق وسربلند وپيروز وسالم باشي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج