adexo3
۱۳۷۰۱۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مخالف ورود نسل سوم تلفن همراه نیستیم

رئیس پلیس جرائم سایبری کشور گفت: با ورود نسل ۳و بالاتر تلفن همراه و هر تکنولوژی مخالف نیستیم، اما معتقدیم قبل از توسعه زیر ساخت‌های امنیتی باید فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: سردار هادیان فر در گفتگو در خصوص ورود نسل 3وبالاتر تلفن همراه و اظهار نگرانی‌های به وجود آمده گفت:‌ تکامل هر فناوری به زمانی نیاز دارد و مجرمین از این فضا استفاده و سوءاستفاده‌های زیادی می‌کنند.

وی با اشاره به این که تکنولوژی، همزمان با ورودش آسیب‌های خاص خود را دارد، افزود: آن چه که در وب آشکار است لایه بالایی 4درصد است و 96درصد لایه زیرین است که مجرمین و جرائم سازمان یافته در آن جا شکل گرفته، به این منظور که 96درصد وب دست مجرمین بوده و تنها 4درصد دست مردم نیاز است لذا به عنوان پلیس مخالف هیچ توسعه و تکنولوژی نیستیم.

هادیان‌فر در ادامه عنوان کرد: ما معتقدیم قبل از توسعه و در اختیار گذاشتن تکنولوژی برای مردم، زیر ساخت‌های امنیتی آن باید فراهم شود و پلیس بر این زیرساخت‌ها اشراف داشته باشد تا درصورت ایجاد خطری، پلیس قادر به کشف آن از ساده‌ترین راه باشد.

رئیس پلیس جرائم سایبری کشور در ادامه به شبکه ملی اطلاعات و ورود نسل 3و بالاتر تلفن همراه اشاره کرد و گفت: شبکه ملی اطلاعات شبکه‌ای است که 80درصد نیاز داخلی را فراهم می‌کند و در حضور بانکداری که در حال حاضر 90درصد کار بانکداری کشور به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و از بستر اینترنت جهانی صورت می‌گیرد می‌تواند در شبکه ملی انجام شود.

وی اظهار داشت:‌شبکه ملی اطلاعات با نسل 3و 4تلفن همراه هیچ منافاتی ندارد و می‌تواند در کنار هم باشند.

هادیان فر در پایان خاطرنشان کرد:‌امیدواریم با راه اندازی و عملیاتی شدن شبکه ملی اطلاعات از اینترنتی که امروز یک ابزار استعماری دست آمریکا است آزاد شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج