adexo3
۱۳۷۴۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

یک محروم، چهار مصدوم، پنج ملی پوش خسته

با این همه مشکل، استقلال چکار میکند؟

بدون هیچ شک و تردیدی، نبرد استقلال و صبا را باید حساس ترین جدال هفته سیزدهم لقب داد؛ دوئل بین تیم های اول و سوم جدول که فقط یک امتیاز اختلاف دارند.

بدون هیچ شک و تردیدی، نبرد استقلال و صبا را باید حساس ترین جدال هفته سیزدهم لقب داد؛ دوئل بین تیم های اول و سوم جدول که فقط یک امتیاز اختلاف دارند. شرایط دو تیم برای این بازی اما خیلی باهم فرق دارد، هرچه صبا از تعطیلی ۱۷ روزه لیگ برتر استفاده کرده، استقلال مجبور بوده به جز ساختن با غیبت ملی پوشان خود، در جام ولایت هم شرکت کرده و در فاصله ۷۲ ساعت، دو بازی برگزار کند. مشکل استقلال در این بازی یک مرحوم، ۴ مصدوم، ۵ ملی پوش خسته و طلسمی که سه فصل با استقلال است.

محروم

استقلال قطعا برای این بازی، آندرانیک تیموریان را ندارد. آندو به واسطه اتفاقاتی که در بازی با مس سرچشمه بین او و حنیف عمران زاده رخ داد با کارت قرمز محسن قهرمانی مواجه شد و این بازی را از دست داد. آندو علاوه بر این محرومیت، در بازی با اندونزی مصدوم هم شده و توانایی بازی ندارد. استقلال بدون آندو بود که مقابل تراکتورسازی شکست خورد.

مصدوم

مصدومان استقلال چندان کم تعداد نیستند. خسرو حیدری به دلیل پارگی همسترینگ دو بازی تیم ملی را هم از دست داد و به رغم علاقه ای که به حضور در بازی با صبا دارد هنوز با چراغ سبز پزشک استقلال رو به رو نشده. به جز این دو نفر، فریدون زندی و فرهاد مجیدی هم به تازگی جواز حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده اند، اولی بعد از جام ولایت و دومی بعد از بازی با مس مصدوم شدند. به گفته پزشک باشگاه استقلال، شریفات، یوسفی و عمران زاده هم مصدوم هستند اما این مصدومیت آن قدر جدی نیست که باعث شود آنها بازی با صبا را از دست بدهند.

ملی پوش

بیشترین انتقاد مظلومی بابت نداشتن ملی پوشانش است، مردانی که نقشی کلیدی در ترکیب استقلال دارند. استقلال ۶ بازیکن ملی پوش دارد که ۵ تای آنها می توانند مقابل صبا بازی کنند که ۴تای آنها بابت سفر هوایی تقریبا ۲۰ هزار کیلومتری تیم ملی خسته هستند و حتی قرار است بعد از رسیدن به تهران در بامداد امروز، به مظلومی خبر بدهند که نمی توانند در تمرین امروز استقلال شرکت کنند. در این صورت آنها فقط با یک جلسه تمرین راهی قم می شوند. مجتبی جباری، مهدی رحمتی، پژمان منتظری و میلاد میداودی همان ملی پوشان خسته ای هستند که همگی شان می توانند یک تنه نتیجه کی بازی را با بودن یا غیبت شان عوض کنند. به این جمع باید جاسم کرار را هم اضافه کرد که مقابل اردن یک نیمه بازی کرد و طبق معمول همه عراقی ها، مشخص نیست چه زمانی خودش را به ایران می رساند.

طلسم

استقلال هرگز نتوانسته قم را با دست پر ترک کند. آنها در زمین یادگار امام طی سه بازی فقط یک امتیاز گرفته اند و هربار هم در دقایق پایانی برتری یا تساوی را از دست داده اند. شکست سه بر یک در لیگ هشتم با قلعه نویی، شکست دو بر یک در لیگ نهم با حضور مرفاوی روی نیمکت و تساوی یک بر یک در لیگ دهم در زمان حضور پرویز مظلومی در حالی که استقلال ۱۰ نفره بود. به جز این طلسم، مظلومی هم طلسم ویژه ای در یادگار امام قم دارد. او با ابومسلم در این زمین به برتری یک بر صفر رسید با گل تکسیرا. با مس و طی پیروزی سه بر یک مقابل صبا در قم بود که مظلومی جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را گرفت و با استقلال هم در قم نباخت. حالا باید منتظر دوئل لیگ یازدهم بود و دید طلسم نبردن های استقلال همچنان ادامه دارد یا طلسم نباختن های مظلومی؟

منبع: روزنامه تماشا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

با این همه مشکل، استقلال چکار میکند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج