۱۳۸۸۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

از من توقع زیادی دارند، مگر همین تیم پارسال چهار گل از سپاهان نخورد؟

استیلی: هواداران به استادیوم نیایند بهتر است

حمید استیلی، سرمربی پرسپولیس، بعد از تساوی مقابل سپاهان به همه چیز و همه کس اعتراض کرد.

حمید استیلی، سرمربی پرسپولیس، بعد از تساوی مقابل سپاهان به همه چیز و همه کس اعتراض کرد. او در ابتدا صحبت هایش را درباره کمبودهای تیمش آغاز کرد: «بازی را خوب شروع کردیم ولی با تیمی پا به این مسابقه گذاشتیم که نصفه و نیمه بود و نیمی از این بازیکنان نتوانسته بودند حتی یک جلسه هم با پرسپولیس تمرین کنند. مجبور بودم از شش نفر از این بازیکنان استفاده کنم.

هاشمیان و علی عسگر نیز مصدوم بودند. بادامکی سه کارته بود و نصرتی و رضایی هم محروم هستند. خودتان ببینید که این داشته های من بود اما فکر می کنم از من توقع زیادی دارند. ما قبل از ۱۰ نفره شدن می توانستیم برنده از زمین خارج شویم».

او در ادامه در اعتراض به هواداران گفت: «هواداران بدانند ما با سپاهانی بازی کردیم که تیم کوچکی نیست. حتی پس از بازی، بازیکنان این تیم از اینکه با ما مساوی کرده اند، خوشحالند اما هوادار ما شعار می دهد و از ما حمایت نمی کند. من نمی دانم این اتفاقات از کجا نشات می گیرد اما می دانم که فقط یک عده هستند که شعارها را آغاز می کنند و متاسفم که شعارها از پشت نیمکت خودمان شروع شد.

بازیکنان من در رختکن بیشتر از لیدر ناراحت بودند. این اتفاقات طوری رخ داده که هواداران سپاهان هم به ما توهین می کنند. آیا اینها کار غیرفرهنگی نیست؟ مگر ما بد بازی کردیم؟ در این بازی خیلی مشکل داشتیم و دستم بسته بود که یک تیم را جور کنم اما حق مان برد بود. هنوز خیلی از صدر جدول عقب نیستیم و امیدوارم شرایط طوری باشد که بتوانیم از هفته آینده نتایج خوبی بگیریم».

او در ادامه از داوری هم انتقاد کرد: «من هیچ زمان درمورد داوری صحبت نکرده ام اما داور تیم مار ا خلع سلاح کرد و در صحنه هایی به بازیکنان کارت زرد نشان داد که درست نبود و عملا سه چهار بازیکن پرسپولیس برای دیدار بعد محروم شدند. توپی که محسن بنگر با دست زد، کارت زرد دوم داشت و باید اخراج می شد. امیدوارم کارشناسان در این خصوص نظر بدهند».

سرمربی پرسپولیس درباره خستگی بازیکنانش هم گفت: «مردم باید بدانند که غلامرضا رضایی و جواد کاظمیان به علت خستگی تعویض شدند. مگر مردم می دانند آنها ده ها ساعت در پرواز بوده اند و با چهار ساعت اختلاف در یکی کشور دیگر حضور داشته اند. مردم بگویند که چه کار باید می کردم؟ در آن سو فقط سید جلال حسینی ملی پوش بود. علی کریمی هم مصدوم بود.

و مگر ما چند بازیکن داریم که بخواهیم به زمین بفرستیم. قرار است نیم فصل پنج یا شش بازیکن بگیریم و تیم را تقویت کنیم اما اگر این هوادار به ما زمان بدهد. باز هم می گویم هواداران به ما زمان بدهد. بازهم می گویم هواداران به تمرین بیایند و ببینند ما چقدر تلاش می کنیم. همین پارسال مگر پرسپولیس چهار گل از سپاهان نخورد.

تنها یک کریمی به این تیم اضافه شد. پس خواهشا منصف باشید». او درمورد استعفایش هم گفت: «دوبار با رویانیان صحبت کردم که بورم. باشگاه در این باره تصمیم می گیرد. من به هیچ کس بی احترامی نکرده ام و از آنهایی که احترامشان را نگه می دارم، توقع دارم».

منبع: روزنامه تماشا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

استیلی: هواداران به استادیوم نیایند بهتر است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج