اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۳۸
۴ نظر
۵۰۱۷
۴ نظر
۵۰۱۷
پ

«اپل» چگونه جای «بانک شهر» را گرفت؟

پرسپولیس و یک اتفاق عجیب و غریب دیگر

تبلیغ روی پیراهن بازیکنان این تیم از بازی مقابل سپاهان به تبلیغ «اپل» تغییر کرد. از آنجایی که اپل و گروه خودروسازی صدرا از زیرمجموعه های سازمان حمل و نقل و سوخت کشور است، کاملا مشخص است که این تغییر و تحولات چه دلیلی داشته است.

این فصل در پرسپولیس اتفاقات عجیب و غریب کم نمی افتد. یکی از این اتفاقات، تغییر تبلیغات روی پیراهن های این تیم است. بازیکنان تیم از ابتدای فصل با پیراهن هایی به میدان رفتند که روی آن تبلیغات «بانک شهر» دیده می شد.

این تبلیغ باتوجه به حضور حبیب کاشانی در راس کادر مدیریتی این باشگاه کاملا قابل پیش بینی بود. بعد از جاشینی رویانیان به جای کاشانی، پیش بینی می شد در این تبلیغات تغییری به وجود بیاید اما یک مانع بزرگ بر سر راه آنها وجود داشت. این مانع بزرگ این بود که پرسپولیسی ها براساس قرارداد نمی توانستند تعهداتشان را زیر پا بگذارند اما به یکباره این اتفاق عجیب روی داد.

پرسپولیس و یک اتفاق عجیب و غریب دیگر

تبلیغ روی پیراهن بازیکنان این تیم از بازی مقابل سپاهان به تبلیغ «اپل» تغییر کرد. از آنجایی که اپل و گروه خودروسازی صدرا از زیرمجموعه های سازمان حمل و نقل و سوخت کشور است، کاملا مشخص است که این تغییر و تحولات چه دلیلی داشته است. از سوی دیگر شایعاتی نشیده یم شود که در چند روز گذشته رویانیان در ستاد سوخت اختلافاتی را با شهرداری تهران داشته و یکی از علت هایی که باعث تغییر تبلیغ روی پیراهن تیم شده، به این موضوع برمی گردد.

طبقه شنیده ها مبلغ قرارداد پرسپولیس با بانک شهر حدود یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان برای لیگ و حدود یک میلیارد تومان برای جام باشگاه های آسیاست.

برای آگاه شدن از درستی این خبر به سراغ شیرینی، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس رفتیم. او که حاضر به صحبت کردن درمورد بحث اسپانسر تیم نشد، در این مورد به تماشا گفت: «درمورد مسائل مالی و بحث های مربوط به اسپانسر باید با مدیریت باشگاه صحبت کنید و این موضوعات ارتباطی به من ندارد». تلاش های ما برای پیداکردن رویانیان، مدیرعامل و زارع، قائم مقام باشگاه، به جایی نرسید. اما یک منبع آگاه در شهرداری گفت: «اگر این وضعیت ادامه پیدا کند شهرداری از پرسپولیس شکایت خواهد کرد.»

منبع: روزنامه تماشا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پرسپولیس و یک اتفاق عجیب و غریب دیگر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر حسن

      مطلب جالبی که پر از غلط تایپی بود ...

    • حمید 2

      اتفاق جدیدی نیست توی فوتبال ما از این اتفاق ها زیاد می افته به قول فرودسی پور عزیز اجازه بدید من قانع نشم..

    • کانت

      همینه دیگه همه به فکر خودشونن. اگه کسی مدیر میشد و همه دغدغه اش مسائل مربوط به پیشرفت و مردم بود که این همه بدبدختی نداشتیم

    • هدیه

      عکس های بیشتری بذارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج