adexo3
۱۴۱۳۳
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

سرمربی سابق تیم ملی انگلیس دیشب شام را با رویانیان خورد اما امضای قرارداد به آینده موکول شد

اریکسون در کیش بله را گفت!/جدول عملکرد

حضور همزمان رویانیان و اریکسون در کیش شائبه توافق باشگاه پرسپولیس با این سرمربی کارکشته را به حقیقت بسیار نزدیک کرد.

رویانیان صبح دیروز به زمین درفشی فر رفت و بر سر تمرین پرسپولیس حاضر شد. مدیرعامل پرسپولیس روی پیست تارتان دور زمین، نزدیک به ۴۰ دقیقه با استیلی صحبت کرد و بعد با عجله به سمت در خروجی استادیوم درفشی فر رفت.

در همین زمان، رضا ریاضتی، مدیر رسانه ای ب اشگاه با عجله خود را به رویانیان رساند و به او گفت: «سلام آقا، هادی نوروزی با شما کار دارد وقت دارید؟» اما رویانیان با صدای بلند درخواست مهاجم مصدوم تیمش را رد کرد: «بگذار برای یک وقت مناسب. پروازم دیر می شود».

اریکسون در کیش بله را گفت!/جدول عملکرد

او بعد از گفتن این جمله از همه خداحافظی کرد و با ماشین باشگاه به سمت فرودگاه رفت. پیگیری ها به این خبر منجر شد: «رویانیان به کیش رفته است. او یک جلسه دولتی در آنجا داشته که حتما باید در ان شرکت می کرد».

اما چند ساعت بعد با خبری که از کیش مخابره شد، دوباره خبر پرواز رویانیان به این جزیره اهمیت پیدا کرد. فوتبال دوستانی که در کیش حضور داشتند یک چهره کاملا آشنا را در آنجا دیده بودند؛ اسون گوران اریکسون. این خبر برای اولین بار توسط خبرگزاری ایرنا منتشر شد.

پرسپولیسی ها خیلی تلاش کرده بودند تا خبر لو نرود اما برادر یکی از خبرنگاران ایرنا که برای یک سفر تفریحی به کیش رفته بود به صورت کاملا اتفاقی سرمربی سابق تیم ملی انگلیس را در آنجا دیده بود. او حتی به دنبال اریکسون تا در ورودی «هتل ارم» هم رفت. حضور همزمان رویانیان و اریکسون در کیش شائبه توافق باشگاه پرسپولیس با این سرمربی کارکشته را به حقیقت بسیار نزدیک کرد.

در چند روز گذشته رسانه های ایرانی و انگلیسی از مذاکره باشگاه ایرانی و مربی سوئدی خبر داده بودند. با پیگیری ها مشخص شد که این مربی سوئدی از دوبی وارد کیش شده است و پس از برگزاری جلسات اولیه از آنجا برای عقد قرارداد و مذاکرت نهایی به تهران سفر خواهد کرد.

تماس هابا هتل ارم برای گفت و گو با اریکسون بی نتیجه ماند. پذیرش هتل به اولین تماس این گونه پاسخ داد: «بله، آقای اریکسون در این هتل هستند». اما او در چرخشی عجیب در جواب تماس دوم که برای برقراری ارتباط با اریکسون انجام شد، از حضور چنین شخصی در هتل اظهار بی اطلاعی کرد. به گزارش ایرنا، رویانیان و زارع مدیرعامل و قائم مقام باشگاه پرسپولیس با حضور در هتل ارم از ساعت هفت شب مذاکره را با این مربی نامدار آغاز کردند و به احتمال فراوان به توافق اولیه دست پیدا خواهند کرد. در این صورت ادامه مذاکرات برای دستیابی به توافق نهایی در تهران انجام خواهد شد.

منابع خبری در باشگاه پرسپولیس درباره صحبت های صبح دیروز رویانیان با استیلی در تمرین پرسپولیس گفتند: «احتمال توافق با اریکسون بسیار بالاست. قرار است اگر استیلی موافق باشد، دستیار اریکسون شود. احتمالا رویانیان در همین رابطه با او صحبت کرده است و خواسته او را راضی کند».

باتوجه به روحیات استیلی احتمال اینکه او با پیشنهاد باشگاه موافقت کند بسیار زیاد است؛ ولی شنیده می شود اگر با این پیشنهاد مخالفت کند بر سر جدایی اش و مبلغ پولی که باید از پرسپولیس بگیرد با رویانیان به توافق می رسد تا رضایت دو طرف جلب شود.

نگاهی به کارنامه اریکسون گزینه سرمربیگری پرسپولیس

مردی که در سال ۲۰۰۰ تمام شد

اریکسون بهترین دوران مربیگری اش را در ایتالیا و تیم لاتزیو گذراند؛ زمانی که سرجیو کرانیوتی در مدت چهار سال بیش از چهارصد میلیون دلار برای تیم هزینه کرد تا این تیم شهر رم بتواند تمام عنوان قهرمانی اش در سری آ را در سال ۲۰۰۰ به دست آورد.

او در تیم ملی انگلستان به عنوان اولین مربی غیرانگلیسی در همان ماه های نخست محبوب شد و با برد تاریخی ۵ بر یک مقابل آلمان در مونیخ نامش را در تاریخ فوتبال این کشور ثبت کرد. در ادامه با راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی سه تورنمنت کارنامه خوبی به جای گذاشت هرچند در هر سه مورد از سوی تیم های فیلیپه اسکولاری (برزیل و پرتغال) از گردونه بازی ها حذف شد.

ادامه حضور او در باشگاه های انگلیسی نتیجه مطلوبی نداشت و ناچار شد به مکزیک برود و در دیدارهای مقدماتی جام جهانی هدایت تیم مکزیک را برعهده بگیرد اما بروز اختلافاتی با ستاره های تیم موجب کسب نتایج ضعیف و اخراج او شد تا بیش از ۳۰ هزار هوادار در مکزیکوسیتی اخراجش را جشن بگیرند!

او روی نیمکت ساحل عاج هم در بازی های جام جهانی ۲۰۱۰ موفقیتی کسب نکرد و در همان مرحله گروهی در کنار تیم های برزیل و پرتغال قرار گرفت و حذف شد. با بازگشت دوباره به انگلستان مربی تیم لسترسیتی در دسته اول باشگاه های انگلستان شد اما مکانی بهتر از هفتم پیدا نکرد و از این تیم هم کنار گذاشته شد تا در فصل جدید بدون تیم باشد.

سال های مربیگری

نام تیم

عناوین کسب شده

۱۹۸۲-۱۹۷۸

گوته برگ سوئد

کسب جام حذفی سوئد در اولین فصل و کسب سه جام حذفی، لیگ و جام یوفا در سال ۱۹۸۲ با شکست چهار بر صفر هامبورگ در فینال

۱۹۸۴-۱۹۸۲

بنفیکا

قهرمانی در لیگ پرتغال و جام حذفی

۱۹۸۷-۱۹۸۴

رم

قهرمانی جام حذفی در سال ۱۹۸۶

۱۹۸۹-۱۹۸۷

فیورنتینا

بدون عنوان

۱۹۹۲-۱۹۸۹

بنفیکا

راهیابی به فینال جام قهرمانی باشگاه های اروپا و قهرمانی در لیگ در سال ۱۹۹۱

۱۹۹۷-۱۹۹۲

سامپدوریا

قهرمانی در جام حذفی در سال ۱۹۹۴

۲۰۰۱-۱۹۹۷

لاتزیو

قهرماین در جام حذفی ایتالیا در سال ۱۹۹۸، قهرمانی سری آ و سوپرکاپ ایتالیا در سال ۲۰۰۰ و قهرمانی جام برندگان جام اروپا در سال ۱۹۹۹

۲۰۰۶-۲۰۰۱

انگلستان

راهیابی به یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۰۲ و ۲۰۰۶ و یورو ۲۰۰۴

۲۰۰۸-۲۰۰۷

منچسترسیتی

مکان نهم جدول لیگ برتر

۲۰۰۹-۲۰۰۸

مکزیک

بدون عنوان

۲۰۱۰

ساحل عاج

حذف در مرحله نخست گروهی

۲۰۱۱-۲۰۱۰

لسترسیتی

مکان هفتم دسته اول باشگاه های انگلستان



منبع: روزنامه تماشا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

اریکسون در کیش بله را گفت!/جدول عملکرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ahad_ns

      باز هم دارند پول بی زبان را دور میریزند. از سردار رویانیان خواهش میکنم بجای این کارها، از مربی باتعصب و لایقی مثل محمد مایلی کهن استفاده کند که هم ارزان تر است، هم پول در داخل مملکت میماند، و هم مربی کاربلد و متعصب به پرسپولیس است. اختیار تام به او بدهند که سوسول ها را از تیم بیرون بریزد و بازیکنهای عاشق پرسپولیس را جذب کند. من مطمئنم که پس از یک سال پرسپولیس را دگرگون خواهد کرد.

      پاسخ ها

      • مملی

        اه اه اه اه مگه قحطی مربی اومده

    • فاران

      هواداران پرسپولیسی نظر بدن !!!
      آقا حمید 2 کجایی عزیزم .
      امیدوارم سردار رویانیان این مربی کار بلد رو به پرسپولیس بیاره و و در نیم فصل بازیکنان جوان و متعصب رو به سایر بازیکنان اضافه کنه
      عشق است پرسپولیس .
      درود بر تمام هواداران باحال قرمز پوشان !

      پاسخ ها

      • حمید 2

        سلام و دورود بر شما هوادار واقعی ***به نظر من باید افراد سیاسی از پرسپولیس خارج شوند و پرسپولیس را به هواداران وگذار کنند .. ارزوی سلامتی و سر بلندی واسه ی همه ی پرسپولیس ها دارم به خصوص فاران جون عزییییییییییییییز ***

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج