۱۴۳۱۰۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اعتراف احمدرضا طالبیان

احمدرضا طالبیان با حضور در ایسنا و بازدید از تحریریه ورزشی این خبرگزاری درباره بازی های آسیایی اینچئون صحبت کرد و از برنامه هایش برای آینده ورزشی اش گفت. او برای نخستین بار از تصمیمی گفت که دیگر نمی خواهد به آن عمل کند.

ایسنا: احمدرضا طالبیان با حضور در ایسنا و بازدید از تحریریه ورزشی این خبرگزاری درباره بازی های آسیایی اینچئون صحبت کرد و از برنامه هایش برای آینده ورزشی اش گفت. او برای نخستین بار از تصمیمی گفت که دیگر نمی خواهد به آن عمل کند.

احمد رضا طالبیان که بعد از کسب مدال طلا در بازی های آسیایی گوانگجو به دنبال تکرار این مدال و تبدیل مدال برنزش در کایاک چهارنفره به طلا بود، در اینچئون از رسیدن به این دو هدف بازماند. پسر المپیکی قایقرانی ایران که همیشه مملو از انگیزه بوده و هست با حضور در ایسنا درباره این دوره از بازی ها صحبت کرد؛ از اینکه نتوانست قایقران ازبک را در کایاک یک نفره بگیرد، از ناکامی تیم چهارنفره ایران و تلاشش برای آینده قایقرانی اش.

دارنده مدال طلای قایقرانی آسیا از امروز به دنبال اهداف بزرگ است. برای نخستین بار اعتراف کرد که قصد داشته بعد از کسب مدال طلای اینچئون قایقرانی را کنار بگذارد اما حالا با توجه به یکسری از اتفاق ها انگیزه بیشتری بدست آورده تا در این رشته بماند و پارو بزند تا به اهداف بزرگتری برسد.

قایقران ایران در گفت و گویی مفصل با خبرنگار ایسنا از این دوره از بازی های آسیایی و ادامه برنامه هایش در این رشته صحبت کرد. از نیاز قایقرانی به حمایت گفت. او تاکید کرد که باید حمایت از این رشته بیشتر باشد. باید سرمایه گذاری در قایقرانی بیشتر شود تا ملی پوشان با استعداد ایران بتوانند به مدال برسند. او به مدال های طلای قزاقستان در قایقرانی اشاره کرد و گفت که این کشور با سرمایه گذاری در رشته پرمدال قایقرانی توانست فاصله زیادی با کاروان ایران در بازی های آسیایی ایجاد کند.

مشروح صحبت‌های احمد رضا طالبیان را در روزهای آینده می‌خوانید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج