اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۶۵۸۴
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

اتصال ۱۲ هزار روستای ایران به اینترنت

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات تعداد روستاهای کشور که به اینترنت دسترسی دارند را حدود ۸٫۰۰۰ اعلام کرد و گفت این رقم تا پایان امسال به ۱۲ یا ۱۳ هزار روستا خواهد رسید.

زومیت: وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات تعداد روستاهای کشور که به اینترنت دسترسی دارند را حدود ۸٫۰۰۰ اعلام کرد و گفت این رقم تا پایان امسال به ۱۲ یا ۱۳ هزار روستا خواهد رسید.

واعظی همچنین به ارائه اینترنت در روستاها اشاره کرد و گفت:‌ اکنون برای ورود اینترنت به روستاها برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته و تاکنون ۸٫۰۰۰ روستای کشور به اینترنت دسترسی پیدا کرده‌اند و درصددیم تا پایان امسال این رقم به ۱۲ تا ۱۳ هزار روستا برسد که قطعا در سال‌های آتی با افزایش همراه خواهد بود.

اعتقاد ما بر این است که اگر در همه امور توجه جدی به روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته، محروم و مرزی داشته باشیم، خدمت بزرگی به مردم کرده‌ایم چرا که مردمی در این مناطق زندگی می‌کنند عملا از برخی مزایای که در کشور وجود دارد، محروم هستند و این وظیفه دولت است که به آنها خدمات مناسبی ارائه کند.

واعظی درباره هزینه خط تلفن در طول سال‌های جنگ در روستاها و شهرها، توضیح داد: تا سال 1365 که در مخابرات حضور داشتیم، برنامه ما این بود که همان مراکز مخابراتی را در روستاها راه اندازی کنیم که هزینه‌ای هم به دنبال نداشت. در آن دوره در شیراز کارخانه‌ای بود که سوییچ‌های مخابراتی را می‌ساخت و مرکز تحقیقات مخابرات نیز اجرای طراحی سوییچ‌ها برای صد و 500 شماره را انجام داده بود و ما از همین سوییچ‌های داخلی برای روستاها بهره گرفتیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همش آمار دروغ میدن من خودم روستایی هستم دو ساله که دنبال اینم که تو خونه اینترنت داشته باشم ولی مسئولای مخابرات پاسکاری میکنن الان هم چون خوابگاه دانشگاه هستم به اینترنت دسترسی دارم

    • سبی

      دروغ اینها بماند حالا
      کشور ما یه مرضی گرفته به اسم مرض کیفیت،میخوان یه کاری کنن فقط آمار بره بالا مهم نیست سطح کیفیت اون کار چقدره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج