اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۸۲۷
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

حركت غير اخلاقي اين‌ بار در كشتي

سينا غني‌زاده، كشتي‌گير تيم نفت تهران به دليل حركت غيرورزشي در ديدار با تيم شهرداري ملاير در هفته اول از دور برگشت رقابت‌هاي ليگ باشگاه‌هاي كشور به دادسراي ملاير احضار شد.

سينا غني‌زاده، كشتي‌گير تيم نفت تهران به دليل حركت غيرورزشي در ديدار با تيم شهرداري ملاير در هفته اول از دور برگشت رقابت‌هاي ليگ باشگاه‌هاي كشور به دادسراي ملاير احضار شد.

روح‌الدين حسيني، مديرعامل باشگاه شهرداري ملاير با تاييد اين خبر مي‌گويد: «پس از حواشي ايجاد شده در ديدار تيم‌هاي نفت تهران و شهرداري ملاير سينا غني‌زاده، كشتي‌گير وزن ۹۶ كيلوگرم تيم نفت به دليل انجام حركات غيرورزشي مقابل تماشاگران، براي اداي توضيحاتي به دادسراي شهرستان ملاير احضار شده است.»

او در مورد دلايل به وجود آمدن اين جنجال‌ها در اين هفته از ليگ ادامه داد: «ملاير، شهر كوچكي است. ما تماشاگران را قبل از ورود به سالن به دقت كنترل مي‌كنيم. ديديد كه حتي يك سنگ هم به سمت تشك مبارزه پرتاب نشد. به هرحال ما در اين درگيري‌ها مقصر نبوديم.

اميدوارم رأي فدراسيون كشتي در اين خصوص عادلانه باشد و تماشاگران پرشور ملايري از حضور در سالن محروم نشوند اما در شرايطي كه نمازيان، رييس سازمان ليگ فدراسيون كشتي معتقد است اين درگيري به دليل برخورد نامناسب عليرضا رضايي، سرپرست تيم نفت تهران در سالن مسابقه به وجود آمده او همچنان مدعي است كه نمازيان قصد فرافكني دارد.

رضايي در اين رابطه مي‌گويد: «من در آنجا نه توهين كردم، نه فحش دادم و نه با كسي برخورد داشتم؛ بلكه به عنوان سرپرست تيم از حق تيمم دفاع كردم. مگر وظيفه سرپرست چيزي جز دفاع كردن از تيمش است. داور مسابقه هم در آن كشتي اشتباه فاحشي داشت و بايد اعتراض مي‌كردم. آقاي نمازيان داور بزرگي بوده اما در اداره كردن ليگ ضعيف است.

او در اين مسابقه سرپرست بوده و حق نداشته در كار داوري دخالت كند و بگويد دست كشتي‌گير را به عنوان برنده بالا ببرند. از حق تيم‌مان نمي‌گذريم و تا آخرين لحظه دفاع خواهيم كرد. ما راجع به تيم ملاير صحبتي نداريم و آنها مردم فهيمي دارند. ملاير تيم خوبي را با توجه به استطاعت‌شان تشكيل داده ولي صحبت ما در مورد داوري و عملكرد نمازيان در اين مسابقه است.

در جريان مسابقه خود نمازيان به من، طلايي و جويباري گفت: «تيم را ببريد، جو آرام شد، برگرديد كشتي بگيريد.» اما وقتي تيم ما را به اتاقي بردند، كشتي‌گير حريف را برنده اعلام كردند. متاسفانه ضعيف‌ترين ليگ‌هاي ۱۰ سال اخير را در دو دوره‌اي كه ايشان مسوول بوده شاهد هستيم و هر سال قوانين را عوض كرده‌اند.

سال قبل كاپيتان تيم‌ملي را با قانوني عجيب ملي‌پوش ندانست و امسال هم از همان ابتداي مسابقات شاهد اعتراضات زيادي هستيم.» او همچنين در مورد اظهارات سرمربي تيم ملاير گفت: «برخي افراد را توهم گرفته است و حرف‌هايي زده‌اند. كارنامه اين افراد مشخص است.»


منبع: خبر فارسی

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

حركت غير اخلاقي اين‌ بار در كشتي



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • asal

      chi shod akhaaar??man motavajjeh nashodam !!vali dar kol az koshti mitenafferaaaaaammmmm

    • saniii

      میشه بگین دقیقا چه اتفاقی افتاده?

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج