اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۳۲۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ادعای عجیب مسئولان استقلال بعد از مصاحبه جنجالی فرهاد با روزنامه قطری

ابهامات بازگشت مجیدی؛ مگر ممکن است؟!

مصاحبه فرهاد مجیدی با روزنامه الرایه جنجال زیادی به پا کرد.

برترین ها به نقل از تماشا: مصاحبه فرهاد مجیدی با روزنامه الرایه جنجال زیادی به پا کرد. البته این مصاحبه خیلی زود از طرف کاپیتان سابق استقلال تکذیب شد و او گفت هرگز در آن مصاحبه که به زبان انگلیسی انجام شده، حرفی از اختلاف با مدیران استقلال نزده است. طبق ادعای استقلالی ها در ترجمه این مصاحبه اشتباه شده و مجیدی با بیان این جمله که نمی خواهد درباره دلیل جدایی اش از استقلال حرف بزند، از صحبت درباره این موضوع خودداری کرده است.

بعد از مطرح شدن این مصاحبه بود که مدیران استقلال از مجیدی دلخور شدند. تکذیب مجیدی باعث شد موضع مسئولان استقلال هم تغییر کند. تماس مجیدی با فتح الله زاده و تکذیب آن مصاحبه باعث شد مدیرعامل استقلال ادعای جالبی را مطرح کند.

او دیروز با بیان این موضوع که مجیدی سال آینده بازیکن استقلال است، به فارس گفت: «مجیدی با من تماس گرفت و اعلام کرد آن حرف ها را نزده و گفت که حتی حرف های جدیدی هم زده که دوست دارد همه آن را بدانند. متاسفانه برخی از دوستان که به دنبال مطالب جنجالی هستند، بیشتر به مصاحبه اول مجیدی که ترجمه ای هم بوده پرداختند؛ اما مصاحبه که خود مجیدی انجام داد را کمتر دیدند و بازتاب دادند».

او ادامه داد: «فرهاد مجیدی برای استقلال زحمت کشیده؛ اما جالب است دوستان بدون اینکه با ما صحبت کنند، به دنبال این هستند که همه را مقابل یکدیگر قرار دهند. حالا که این صحبت ها مطرح شده، برای اولین بار اعلام می کنم که من اگر به فرهاد مجیدی اجازه دادم به آنجا برود در قبالش با او یک قرارداد یک ساله امضا کردم یعنی فرهاد مجیدی سال آینده بازیکن تیم استقلال است و قراردادش را با ما تمدید کرده است. شما می دانید من به سادگی یک بازیکن را از دست نمی دهم. قرارداد تمدیدشده مجیدی در دست ماست و فردا آن را به فدراسیون فوتبال می فرستم تا ثبت کنیم و جنبه رسمی پیدا کند».

فتح الله زاده درباره اینکه چرا مجیدی در مصاحبه با روزنامه قطری درباره مشکل دوری از دخترش حرف نزده، گفت: «مجیدی نمی تواند در یک کشور غریبه مشکلاتش را عنوان کند و مثلا بگوید به خاطر فرزندم به اینجا آمده ام. آن چیزی که مسلم است اینکه مجیدی بازیکن استقلال خواهد بود و هیچ اختلافی بین ما و ایشان نیست. حالا همان طور که فرهاد مجیدی اعلام کرده، وقتی قرارداد چهارماهه اش به اتمام برسد، به استقلال برمی گردد و قرارداد جدیدش را منعقد کرده است».

فتح الله زاده در حالی از امضای قرارداد جدید مجیدی حرف زده که درواقع چنین اتفاقی رخ نداده است. او هنوز قراردادی با استقلال امضا نکرده و تنها اتفاقی که افتاده، این است که او یک قول به فتح الله زاده داده است. مجیدی بعد از انتشار آن مصاحبه و دلخوری مسئولان استقلال با فتح الله زاده تماس گرفته و به او گفته این حرف که چون با مسئولان اختلاف داشته از این تیم جدا شده، نقل قول او نبوده است. مجیدی به مدیرعامل استقلال گفته برای این که ثابت کند مشکلی با مسئولان استقلال نداشته، سال آینده به استقلال برمی گردد و برای این تیم بازی می کند.

شیرازی: نمی شود؛ فتح الله زاده: می شود

شیرازی، رئیس هیئت فوتبال تهران، درباره اینکه فتح الله زاده، مدیرعامل استقلال، اعلام کرده مجیدی قبل از حضورش در الغرافه، قراردادش را با استقلال تمدید کرده و فردا این قرارداد در هیئت فوتبال ثبت می شود، گفت: «شاید مجیدی پیش از فصل جاری با استقلال قرارداد دوساله امضا کرده باشد و در این صورت این فصل با هماهنگی باشگاه به تیم دیگری رفته و فصل آینده باید خود به خود به استقلال بازگردد یا اینکه امسال قراردادش تمام می شد و به طور شفاهی برای فصل آینده با مدیران تیم به توافق رسیده است».

او ادامه داد: «ثبت قرارداد برای فصل آینده فقط در زمان نقل و انتقالات خودش صورت می گیرد و اگر مجیدی با استقلال برای فصل بعدی به توافق رسیده، باید تا زمان نقل و انتقالات فصل آینده صبر کند و سپس قراردادش را به ثبت برساند. در فصل جاری هیچ قراردادی برای فصل بعدی ثبت نیم شود. ضمن اینکه مجیدی برای قرارداد جدید با استقلال باید ITC از باشگاه الغرافه داشته باشد».

بعد از این اظهارنظر اما فتح الله زاده چنین گفت: «با شیرازی در این خصوص صحبت کردم و او متوجه شد کارمان قانونی بوده چون مجیدی بازیکن استقلال است و او را به الغرافه داده ایم؛ بازیکنی که برای استقلال است نیازی به ثبت قرارداد ندارد».


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ابهامات بازگشت مجیدی؛ مگر ممکن است؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج