adexo3
۱۶۴۰۱
۱ نظر
۵۰۷۰
۱ نظر
۵۰۷۰
پ

بررسی رابطه دو بازیکن بزرگ ایران در آستانه تحولات اخیر

کریمی از مهدوی کیا دلخور است؟

در شرایطی که مهدوی کیا با موانع زیادی برای آمدن به پرسپولیس رو به رو بود، مهم ترین سوالی که مطرح می شد این بود که چرا علی کریمی به عنوان بزرگ تر و کاپیتان تیم برای حضور او پادرمیانی نمی کند.

برترین ها به نقل از تماشا : در شرایطی که مهدوی کیا با موانع زیادی برای آمدن به پرسپولیس رو به رو بود، مهم ترین سوالی که مطرح می شد این بود که چرا علی کریمی به عنوان بزرگ تر و کاپیتان تیم برای حضور او پادرمیانی نمی کند.

علی کریمی در مصاحبه هایش در پاسخ به این ابهام می گفت که در جذب بازیکن دخالت نمی کند. این درحالی است که به گفته خودش، او در استیل آذین چند بازیکن را برای حضور در این تیم پیشنهاد داده بود.

سوالی که این روزها برای اکثر هواداران پیش آمده این است که این دو بازیکن چه ارتباطی با هم دارند و آنها که در استیل آذین هم با همدیگر همبازی بوده اند چه رابطه ای با هم داشته اند. مروری بر گذشته این دو بازیکن نشان می دهد که آنها در چند سال اخیر رابطه چندان صمیمانه ای با همدیگر ندارند.

ظاهرا همه چیز هم به تیم ملی برمی گردد زمانی که علی دایی سال های آخر بازیگری اش را سپری می کرد و چند بازیکن ازجمله مهدوی کیا و کریمی رابطه خوبی با او نداشتند. با گذشت زمان، بحث اختلاف علی کریمی علنی و رسانه ای شد؛ اما محافظه کاری های مهدوی کیا هیچ گاه نگذاشت تا نامی از او در این میان مطرح شود.

همین شرایط باعث شد کریمی در زمان مربیگری دایی در تیم ملی بیرون بماند؛ اما مهدوی کیا در تیم دایی بازی کرد تا کریمی از دست او ناراحت شود. همین مسئله منجر به سردی رابطه آنها شد و این سردی در استیل آذین به اوج خود رسید بعد از حضور مهدوی کیا در استیل آذین، بازوبند کاپیتانی این تیم از علی کریمی به او رسید اما کاپیتانی مشکل آنها نبود.

در شرایط بسیار بدی که استیل آذین داشت علی کریمی که در این مواقع خودش به عنوان کاپیتان سردمدار اعتراضات است از آرام بودن مهدوی کیا بسیار گلایه داشت و گفته می شد در جمع های خصوصی عنوان کرد که او کاپیتان است؛ اما در مواقع حساس خودش را کنار می کشد.

مهدوی کیا هم که از اعتراضات روزمره کریمی عاصی شده بود او را بازیکنی معترض که به جای تلاش در زمین کنار زمین فقط غر می زند، می خواند. علاوه بر این حرف و حدیث ها در طول مدتی که با هم در این تیم بودند، کسی به غیر از سلام و علیک های روزمره رابطه دیگری از آنها ندید.

بعد از جدایی کریمی به علت درگیری با آجورلو، اکثر بازیکنان استیل آذین در حمایت از این بازیکن مصاحبه کردند، اما مهدوی کیا جزو معدود افرادی بود که در این قضیه هم سکوت اختیار کرد. شاید به همین علت بود که در شروع فصل جاری، علی کریمی هیچ تلاشی برای حضور مهدوی کیا در پرسپولیس نکرد. درحالی که اگر او به استیلی و کاشانی توصیه می کرد، آنها حرفش را گوش می کردند.

این اتفاقات نشان می دهد که علی کریمی خیلی از دوست قدیمی اش دل خوشی ندارد؛ اما این را هم باید درنظر گرفت که کریمی، در این یک سال اخیر تغییرات زیادی از نظر رفتاری داشته و شرایط متفاوت تیم نیز کمک می کند این اختلاف نظرها به حداقل برسد.


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

کریمی از مهدوی کیا دلخور است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون مهدوی کیا اصول فوتبال حرفه ای رو در سالهای حضورش در آلمان یاد گرفته برعکس کریمی که هیچ تلاشی برای یادگیری این اصول در زمان حضور نه چندان کوتاهش در آلمان نکرد و به همین دلیل نتونست توی فوتبال آلمان دوام بیاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج