اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۴۱۳
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

قلعه نويي:

عادل جان نود را تعطیل کن!

امير قلعه‌نويي قبل از سفر تراكتورسازي به تركيه با اعتراض حدود ۶۰ خبرنگار مواجه شد و آنها بابت حرف‌هايي كه او در يكي از مصاحبه‌هايش زده بود بيانيه صادر كردند. قلعه‌نويي همچنان روي حرف‌هايش ايستاده و البته تأكيد مي‌كند كه افراد درستكار هميشه بايد مورد حمايت قرار بگيرند. اين مربي در مورد اين موضوع و مسائل مختلف ديگر گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار سايت گل انجام داد كه حرف‌هايش را مي‌خوانيد.

امير قلعه‌نويي قبل از سفر تراكتورسازي به تركيه با اعتراض حدود ۶۰ خبرنگار مواجه شد و آنها بابت حرف‌هايي كه او در يكي از مصاحبه‌هايش زده بود بيانيه صادر كردند. قلعه‌نويي همچنان روي حرف‌هايش ايستاده و البته تأكيد مي‌كند كه افراد درستكار هميشه بايد مورد حمايت قرار بگيرند. اين مربي در مورد اين موضوع و مسائل مختلف ديگر گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار سايت گل انجام داد كه حرف‌هايش را مي‌خوانيد.

*درمورد بيانيه‌اي كه عده‌اي از خبرنگاران در مورد مصاحبه شما صادر كردند چه صحبتي داريد؟

مشكل خاصي ندارم و من هنوز هم پاي حرفم ايستاده‌ام. بهتر است آنهايي كه ناراحت هستند بروند و يك‌بار ديگر حرف‌هاي مرا بخوانند. من از فرد خاصي اسم نبردم در ضمن حرف‌هاي من در حمايت از سالم‌سازي و پاكسازي بود و معتقدم كه يك عده نبايد حرمت خبرنگاران سالم و درستكار را زيرسوال ببرند. خبرنگار و قلم او حرمت دارد و نبايد با آبروي افراد بازي كرد. حرف‌هاي من براي حمايت از خبرنگاران درستكار بود ولي بعضي‌ها از آن طرف قضيه اين موضوع را برداشت كردند.

*از اين موضوع فاصله بگيريم. آيا از روند جذب بازيكن راضي هستيد؟

ما دو، سه بازيكن خوب جذب كرديم ولي هنوز احتياج به چند بازيكن ديگر داريم كه اگر آنها را نگيريم همچنان مشكل خواهيم داشت. از يك طرف مهدي كياني هم مصدوم شد و اين موضوع هم به ما ضربه خواهد زد.

*در چه پست‌هايي قرار است بازيكن بگيريد؟

هر وقت بازيكن گرفتيم اعلام مي‌كنيم. اگر الان اعلام كنيم ولي موفق به جذب آنها نشويم، به موجودي فعلي ما هم لطمه مي‌خورد.

*شرايط حدادي‌فر چطور است؟

ما در خط هافبك احتياج به بازيكني داشتيم كه حفظ توپ كند و به قول ما فوتبالي‌ها «بده بگير» باشد. در خط حمله هم فرزاد حاتمي را گرفتيم كه اميدواريم به ما كمك كند.

*رضا عنايتي را هم مي‌خواهيد؟

حالا بايد ببينيم خدا چه مي‌خواهد.

*مشكل زمين چمن ورزشگاه يادگار امام حل شد؟

من با مهندسي كه روي اين زمين كار مي‌كند حرف زدم و او هم گفت كه اين زمين شرايط مناسبي ندارد. فعلا قرار شده فقط ما و شهرداري تبريز در اين استاديوم بازي كنيم.

*تراكتور در نيم فصل دوم شرايط بهتري پيدا مي‌كند؟

اگر بازيكن جذب نكنيم وضعيت همان است. درضمن همه مي‌دانند كه در نيم فصل دوم بازي‌ها سخت‌تر مي‌شود.

*ولي قبول داريد خيلي‌ها از شما توقع قهرماني دارند؟

ما بايد براساس بضاعت تيمي حرف بزنيم و تيم‌هاي ديگر بي‌كار نيستند كه ما قهرمان شويم. خيلي از تيم‌ها در ليگ برتر از لحاظ امكانات و بازيكن شرايط بهتري نسبت به ما دارند.

*اين روزها دوباره بحث مبارزه با ناپاكي‌هاي فوتبال مطرح شده است. شما در اين مورد چه صحبتي داريد؟

من هم صددرصد موافقم و از عادل فردوسي‌پورخواهش مي‌كنم كه حتي بررسي مسائل فني يا داوري را كنار بگذارد و اين برنامه را همچنان پيگيري كند. حتي اگر مي‌تواند نود را تعطيل كند و فقط برنامه‌اش را اختصاص به اين مسائل دهد چون ارزش دارد كه ناپاكي در فوتبال از بين برود.

*آيا تا به حال دلال‌ها به شخص شما گفته‌اند كه بايد فلان بازيكن را بگيريد يا فلان كار را انجام دهيد؟

من در هر كجا كه بودم بحث مذاكره با بازيكن را به باشگاه سپردم و دليلي ندارد كه مربي با بازيكن، مديربرنامه يا دلال در ارتباط باشد. من هميشه به باشگاه ليست مي‌دهم و در هر پست اولويت اول، دوم و سوم تعيين مي‌كنم و شما مي‌توانيد در اين مورد از مديراني كه با آنها كار كردم سوال كنيد.


منبع: گل

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

عادل جان نود را تعطیل کن!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • asal

      akheyyyyy.....90 khoobish be ine ke aghaye ferdosi poor toosh bashe

    • فاران

      عادل جان نود را تعطیل کن ، نود یک زمانی نود بود الان یک هم نیست !!!

    • mahsa

      آقای عادل پور فردوس پور.......

      پاسخ ها

      • آروين

        آره اگه تو هم ترك بودي و تا به حال با هيجان و استرس فارسي حرف نزده بودي و يهو تو چنين موقعيتي قرار مي گرفتي و مي خواستي با تمام وجودت افكارت رو به زبون بياري حتي بدتر از اين هم مي شدي.

        اينم بدون كه تو وقتي تو دبستان به خاطر خوندن شعر فارسي از معلمت يه كارت صد آفرين دختر خوب و نازنين .... مي گرفتي، شايد من و امسال من به خاطر ياد گرفتن زبان دوم از معلمشون پس گردني مي خوردن و كودن خطاب مي گرفتند.
        شايد هويت طلب باشم ولي من پان نيستم، تجزيه طلب هم نيستم ( به خاطر اين اينا رو مي گم چون وقتي اسم ترك مياد اين دو واژه به ذهنتون مي رسه) و الآن هم سرم رو بالا گرفتم و به خودم افتخار مي كنم كه مي تونم نوشته هايي كه به زبان دوم من نوشته شده است رو بخونم ولي شايد خيلي از شماها نتونيد نوشته اي كه در زير نوشتم رو بخونيد ولي اوميدوارم كه اندك كساني مثل تو هم به اين نتيجه برسند كه احرام هم نوع خود رو نگه دارند.

        ايـــــــران، اورگيمده جانيم سان
        آذربايجان، داماريمدا قانيم سان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج