adexo3
۱۶۵۷۷۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

هوای اصفهان، آلوده تر از تهران

اصفهان در روز‌های دو‌شنبه و سه‌شنبه هفته جاری با هوایی سالم و عاری از آلاینده مواجه شد، اما از روز گذشته دوباره آلاینده‌های جوی در سطح شهر مشاهده شدند و امروز و دیروز دوباره هوای اصفهان به مرز نا‌سالم رسیده است.

خبرگزاری فارس: اصفهان در روز‌های دو‌شنبه و سه‌شنبه هفته جاری با هوایی سالم و عاری از آلاینده مواجه شد، اما از روز گذشته دوباره آلاینده‌های جوی در سطح شهر مشاهده شدند و امروز و دیروز دوباره هوای اصفهان به مرز نا‌سالم رسیده است.

اصفهان که در فصل پاییز با روز‌های کدر و پر از غلظت آلاینده‌های جوی مواجه است، در هفته جاری تنها دو روز هوای سالم را داشته است و دو روز وضعیت هوای اصفهان به شرایط قرمز و حساس برای عموم مردم رسید.

دو روز دیگر این هفته نیز اصفهان وضعیت نا‌سالم و نارنجی‌رنگ را تجربه کرده است که این وضعیت حاکی از این بوده که هوای اصفهان نا‌سالم برای گروه‌های حساس است و افراد حساس و آسیب‌پذیر باید در چنین شرایطی از حضور در سطح شهر خود‌داری کنند.

اصفهان در روز‌های دو‌شنبه و سه‌شنبه هفته جاری با هوایی سالم و عاری از آلاینده مواجه شد، اما از روز گذشته دوباره آلاینده‌های جوی در سطح شهر مشاهده شدند و امروز و دیروز دوباره هوای اصفهان به مرز نا‌سالم رسیده است.

در حال حاضر اطلاعات ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در سطح شهر حاکی از این است که مردم اصفهان در شرایط نا‌سالم تنفس می‌کنند و سالمندان، بیماران و کودکان برای سلامتی خود نباید در سطح شهر حضور پیدا کنند.

در حال حاضر میانگین کیفیت هوای اصفهان روی عدد ۱۲۹ است. گفتنی است شاخص آلایندگی هوای تهران، امروز ۱۱۶ بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقا دمتون گرم که شما اقلا این رو اعلام کردید باور کنید مردم اصفهان باور نمی کنند اصفهان وضعش بدتر از تهران شده
      از بس که اطلاع رسانی نمیشه

    • حسین

      چیزی که اصلاً اهمیت نداره مردم و سلامتی اونهاست! نه اطلاع رسانی درستی و نه چاره اندیشی اساسی، نه ادارات نه مدارس تعطیل میشه. فقط یه لشکر مأمور قبض جریمه میدن دست مردم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج