adexo3
۱۶۹۸۱
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

۲۶ مشوق جایگزین لیدرها شدند

پرسپولیس سکوها را قلع و قمع کرد

باشگاه پرسپولیس برنامه هایش را برای پاکسازی سکوها و ایجاد گروه مشوقان اعلام کرد که بر این اساس لیدرها به طور رسمی از کارشان کنار گذاشته شدند.

برترین ها به نقل از تماشا : باشگاه پرسپولیس برنامه هایش را برای پاکسازی سکوها و ایجاد گروه مشوقان اعلام کرد که بر این اساس لیدرها به طور رسمی از کارشان کنار گذاشته شدند. طبق تصمیم مدیران پرسپولیس از این پس وظیفه هماهنگی تشویق تماشاگران در کل ورزشگاه ها برعهده ۲۶ نفر است.

این تعداد تعهد داده اند در چارچوب قواعد جدید و قوانین فعالیت کند. آنها دارای کارت شناسایی و کاورهایی هستند که روی آنها نام کمیته مشوقین و عدد ۱۲ که به صورت نمادین بیانگر یار دوازدهم است، چاپ شده است.

برهمین اساس قرار است ۱۳ نفر مشوق با ۱۳ همراه در ۱۳ سکو مستقر شوند. آنها وظیفه دارند در هماهنگی کامل با نیروی انتظامی به برقراری نظم و انضباط کمک کرده و نسبت به هماهنگ کردن تماشاگران برای تشویق مناسب، بدون حاشیه و به دوراز توهین اقدام کنند.

این مشوقان، حق هیچ گونه برخورد لفظی یا فیزیکی با هواداران یا دیگر افراد متفرقه که شاید به قصد برهم زدن نظم ورزشگاه اقدام کنند را ندارند و تنها باید مسائل را به مرجع انتظامی انتقال دهند.

این ۲۶ مشوق با شگاه در صورت ارتکاب به خلاف یا زیر پا گذاشتن قوانین تغییر می کنند. بعد از سه مسابقه، کانون مشوقین تشکیل جلسه خواهد داد و همه این گزارش ها در کنار هم بررسی می شود. اگر مشوقی حائز شرایط موردنظر باشگاه و هواداران باشد، دیگر مشوق نخواهد بود.

حسین فریدونی در این خصوص گفت: «آنچه از این پس اتفاق می افتد مشوقان و هماهنگ کننده هایی هستند که باید براساس ضوابط و قوانین کشور و زیرنظر نیروی انتظامی که مسئول امنیت و آرامش ورزشگاه هاست، فعالیت کنند. قابل پیش بینی نیست که افرادی با این تصمیمات ما مشکل داشته باشند و بخواهند آشوب هایی ایجاد و هواداران را تحریک نمایند یا اینکه برای این مشوقان درگیری ایجاد کنند. در این ارتباط با نیروی انتظامی و مراجع ذی صلاح دیگر هماهنگی های کاملی به عمل آمده است».

قرار است ساعت ۱۳ امروز محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه برای انجام هماهنگی های لازم در این باره جلسه ای را با مسئولان کانون مشوقان برگزار کنند تا این برنامه از بازی شاهین عملی شود.


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پرسپولیس سکوها را قلع و قمع کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • m

      اینارو ول کن ببین چه گلی کاشت امروز پرسپولیس.حالا پرسپولیسو عشق است

      پاسخ ها

      • صبا

        ایول همیشه پرسپولیس و عشق است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج