adexo3
۱۷۱۳۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

این تیم، شده شبیه پرسپولیس دهه ۶۰

پروین: کی گفته دیگر به استقلال نمی رسیم؟

علی پروین این روزها کاملا سرحال است. پرسپولیس با اقتدار شاهین را برده و حداقل اثر این برد این بوده که سلطان در جایگاه خبرنگاران بنشیند و با آنها بیش از همیشه گرم بگیرد..

برترین ها به نقل از تماشا : علی پروین این روزها کاملا سرحال است. پرسپولیس با اقتدار شاهین را برده و حداقل اثر این برد این بوده که سلطان در جایگاه خبرنگاران بنشیند و با آنها بیش از همیشه گرم بگیرد: «جای ما همیشه اینجا بوده و با خبرنگاران خیلی حال می کنیم. اصلا همین خبرنگاران بودند که مرا علی پروین کردند و اگر آنها نبودند و از ما چیزی نمی گفتند، کسی ما را نمی شناخت». ادامه گفت و گوی او با خبرنگاران را بخوانید.

*بالاخره پرسپولیس برد!

خدا را شکر. واقعا لذت بردم. این بچه ها روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و قطعا هواداران هم ناراحت بودند، چون پرسپولیس نتیجه نگرفته بود. اما خدا را شکر پرسپولیس تکانی خورد و باید از زحمات مسئولان باشگاه تشکر کرد.

*نظرتان درباره عملکرد تیم در بازی مقابل شاهین چیست؟

بچه ها عالی بودند. این همان تیمی است که می خواهیم. یک بازی هجومی و سراپا حمله. مرا یاد روزهایی انداخت که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به هر تیمی همان ۳۰ دقیقه اول، چهار گل می زد. درست مثل دهه ۶۰؛ البته این تازه اول راه است. هنوز پرسپولیس طبق گفته دنیزلی کار دارد. آقا مصطفی کارش را بلد است.

*نظرتان درباره حضور هواداران در ورزشگاه آزادی چیست؟

دستشان درد نکند. باور کنید وقتی پرسپولیس برد، یک نفس راحت کشیدم. این قدر پرسپولیسی ها را ناراحت دیده بودم، رویم نمی شد در چشم آنها نگاه کنم. از من می پرسیدند آقای پروین چرا پرسپولیس اینطور شده. من حرفی نداشتم اما الان سرم را بالا می گیرم و به این بچه ها افتخار می کنم. فوتبال همین است. بالا و پایین دارد. اگر این بچه ها از نظر روحی دچار مشکل نمی شدند، باور کنید زودتر این طوفان به پا می شد.

*فکر نمی کنید این نتیجه، یک جرقه باشد؟

خواهشا بد نیاورید. ان شاءالله این راه ادامه پیدا می کند و دل مردم شاد می شود. فقط هواداران واقعی پرسپولیس به ورشگاه بیایند، چون به آنها نیاز داریم. اگر در این بازی بازیکنان ۲۰ هزار نفر روی سکوها دیدند، ان شاءالله به لطف خدا بازی بعدی ۵۰ هزار نفر را می بینند تا جشن پیروزی های پرسپولیس را بگیرند. ما یک سه امتیاز گرفتیم، ببینید چه پرشی در جدول کردیم. اگر ان شاءالله شهرداری تبریز و مس سرچشمه را هم ببریم، شرایط فرق می کند.

*تمام این موفقیت به خاطر دنیزلی بود؟

دنیزلی کارش را بلد است. چند وقت پیش به تمرین رفتم، لذت بردم و گفتم که واقعا برنامه های دنیزلی برای پرسپولیس خوب است اما حمید هم برای این تیم زحمت کشیده بود. باید حرمت او را هم حفظ کرد. هواداران بدانند هر فردی برای پرسپولیس یک قدم بردارد به این تیم کمک کرده. حالا حمید بدشانس بود.

*پس در مجموع به این پرسپولیس خوشبین هستید.

ما باید به بالای جدول برسیم تا جزو سه چهار تیم اول شویم. سخت است اما ان شاءالله نتیجه می گیریم فقط امیدوارم دیگر بدشانسی نیاوریم.

*به استقلال که نمی رسید؟

چرا نرسیم؟ فوتبال بالا و پایین دارد ما بازی خودمان را انجام می دهیم تا ببینیم چه می شود. البته استقلال تیم خوبی است. بازیکنان خوب و تاثیرگذار و کادر فنی خوبی دارد. ما به آنها احترام می گذاریم. اگر پرسپولیس مثل بازی با شاهین رو به جلو برود شاهکار می شود. شما شاهین را دست کم نگیرید، آنها فینالیست جام حذفی هستند و بازی های خوبی را به نمایش گذاشته اند.

*راستی بعد از بازی با دنیزلی صحبت کردید؟

اجازه ندادم کار به یک دقیقه بکشد. تماس گرفتم و با دنیزلی صحبت کردم و تبریک گفتم. البته دنیزلی احتیاج به زمان دارد، چون تازه به این تیم آمده و ان شاءالله بتواند هر روز بهتر از گذشته باشد.

*نظرتان درباره دعوای دوباره ای که بین علی دایی و محمد مایلی کهن به وجود آمده چیست؟

بهتر است همه ما حرمت هم را نگه داریم و حتی اگر کسی مصاحبه می کند، طرف مقابل آن صحبت ها را جواب ندهد. باید به هم احترام بگذاریم. همان طور که همین الان حسن حبیبی و حشمت مهاجرانی اینجا بیایند، من به استقبال آنها می روم چراکه به هر حال مربی من بودند و احترامشان برای من واجب است.

بازنشر مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

پروین: کی گفته دیگر به استقلال نمی رسیم؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناصر خان حجازی اسطوره

      حالا حالا باید بدویی تا به استقلال برسی دوره فوتبال علی اصغری شما به پایان رسیده سلطان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج