۱۷۶۰
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

معاون وزیر بهداشت خبر داد :

سقف درآمد پزشکان محدود می شود!

معان درمان وزارت بهداشت گفت: برنامه منطقی سازی و مشخص کردن سقف درآمد پزشکان به زودی اجرایی می شود و به درآمدهای مازاد آنها ، مالیات تعلق می گیرد.

امامی رضوی افزود: نمی توانیم بگوییم پزشکان هر چقدر که توانستند و خواستند درآمد کسب کنند. در هیچ جای دنیا چنین نیست. هر شغلی سقف درآمدی دارد .

سقف درآمد پزشکان محدود می شود!

وی افزود: نه تنها برای حرفه پزشکی بلکه برای همه شغلها چنین است. هر شغلی، مالیات و سقف درآمدی دارد و نظامهای کنترلی در هر کشوری وجود دارد. اجازه داده نمی شود افراد با هر مکانیزمی هر چقدر خواستند درآمد کسب کنند.
معاون وزیر بهداشت تصریح کرد : درآمدها از سقف لازم که بالاتر رفت مالیات هم تصاعدی بالا رفته و تا حد 90 درصد می رسد و فرد وقتی می بیند با آن نحوه کار چیزی عایدش نمی شود، خود را به یک حدی از درآمد تنظیم و قانع می کند.
وی با اعلام اینکه کنترل درآمد پزشکان بخشی از برنامه های وزارت بهداشت برای کنترل مواردی نظیر اخذ زیرمیزی است ، گفت: برخی متخصصان هستند که با روابط غیرحرفه ای و غیر اخلاقی بیماران را به طرف خودشان شیفت می دهند و یک عده پزشک که به همان اندازه حاذق هستند اما قائل به این روابط غیرحرفه ای نیستند بیمار کم می آورند.
وی با بیان اینکه مکانیزمی که در نظر گرفته شده این معضل را هم کنترل می کند گفت:پزشکان نمی توانند از 2 عصر تا 4 صبح روز بعد با یکسری تبلیغات غیرحرفه ای بیمار در مطب شان ویزیت کنند.

منبع : irinn.ir
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      یک مهندس هم تو ایران اگر فرضاً فوق لیسانس داشته باشه یعنی 6 ، 7 سال درس خونده باشه میانگین درآمدش بین 700 تا 800 هزار تومان میشه که قطعاً از ازوپا و... بسیار پایین تره در صورتی که یه پزشک عمومی با 6، 7 سال درس خوندن حداقل 4 تا 5 برابر درامده بیشتری داره ... مهندسای خوب به خاطر همین میرن از ایران و درامد نصیب پزشک ها میشه که باز هم شاکینو توجیهی پیدا میکنن برا زیر میزی گرفتن که رسماً دزدیه... واقعاً جالبه بعد میگن چرا ایران پیشرفت نمیکنه ... تمام تجهیزات پزشکی رو همین مهندسا میسازن ولی کسی بها نمیده ... اینجوری پیشرفت نمیکنیم اقایون

    • امین

      تو مهندسی رو با پزشکی مقایسه می کنی؟ تو دوره فوق لیسانس شما هفته ای یه روز کلاس میری ولی پزشکا از سال چهار هفت روزهفته ساعتپنج صبتا غروببیمارستانن خیلیاشون واریس می گیرن .. بازده و حساسیت و استرس پزشکی صد برابر مهندسیه .. بگذریم که پزشک تو چهل سالگی به پول میرسه ولی اگه مهندس باسوادی باشی تو 22 به پول میرسی ... ولی اینکارشون خوبه مردم ایران لیاقت ندارن با اینکارشون هیچ متخصصیایران کار نمی کنه بکنه هم دو سه روز در هفته مناطق محروم هیچکس کر نمی کنه و دودش تو چ ملت میره که حقشونه البته!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج