adexo3
۱۷۶۷۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بازگشت مدافع ایرانی به تمرینات العربی

عقیلی: استخوان سینه ام ترک خورده

هادی عقیلی، مدافع ایرانی باشگاه العربی قطر، دو هفته پیش در بازی این تیم مقابل القطر با یک مصدومیت نسبتا سخت مواجه شد.

عقیلی: استخوان سینه ام ترک خورده

برترین ها: هادی عقیلی، مدافع ایرانی باشگاه العربی قطر، دو هفته پیش در بازی این تیم مقابل القطر با یک مصدومیت نسبتا سخت مواجه شد.

وقتی تصاویر تلویزیونی نشان داد که هادی را مستقیم از ورزشگاه به بیمارستان بردند، خیلی ها تصور کردند که او تا چند ماه نمی تواند فوتبال بازی کند ولی عقیلی خوش شانس بود که مصدومیت او چندان جدی نبود و حالا این بازیکن رفته رفته می تواند به شرایط بازی برسد.

مدافع ایرانی العربی پس از چند روز استراحت در خانه سرانجام روز سه شنبه به تمرینات العربی برگشت تا در کنار دیگر بازیکنان تمرین کند. او البته نتوانست آن طور که دلش می خواهد تمرین کند.

هادی در گفت و گو با تماشا درمورد وضعیت فعلی اش می گوید: «من روز سه شنبه در تمرینات العربی شرکت کردم ولی هنوز هم درد دارم. من از ناحیه حساسی مصدوم شدم و استخوان قفسه سینه ام ترک ریزی برداشته که همین موضوع باعث می شود درد را احساس کنم».

عقیلی در پاسخ به این سوال که «چه زمانی می توانی برای العربی بازی کنی؟» می گوید: «نسبت به روزهای گذشته شرایط بهتری دارم ولی فکر می کنم فعلا نمی توانم بازی کنم. ما جمعه این هفته بازی داریم ولی در این بازی به میدان نخواهم رفت. امیدوارم از هفته آینده بتوانم العربی را همراهی کنم».

عقیلی: استخوان سینه ام ترک خورده

از عقیلی درمورد وضعیت العربی و نتایج ضعیفی که این تیم در مسابقات این فصل گرفته سوال می کنیم که او این گونه جواب می دهد: «من هم فکر نمی کردم که تیم ما دچار چنین وضعیتی شود ولی در همان هفته های اول یک مهاجم بسیار خوب داشتیم که مصدوم شد و همین موضوع قدرت تهاجمی تیم ما را پایین آورد. از طرفی بازیکنان جانشین هم نتوانستند خودشان را نشان دهند و مشکل گلزنی باعث شد تا در بعضی از بازی ها ضربه بخوریم. الان هم پایین جدول هستیم و مشخص نیست شرایط تیم چگونه پیش خواهد رفت».

مسئولان باشگاه العربی چند هفته پیش تصمیم داشتند که بعد از کنارگذاشتن سیلاس، سرمربی سابق قطر یعنی لازارونی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کنند.

عقیلی در این مورد می گوید: «فعلا خبر جدیدی نیست و مربی تیم ذخیره های العربی هدایت تیم اصلی را برعهده دارد. اینجا همه چیز با یک برد درست می شود و با یک باخت خراب. مسئولان باشگاه فعلا تصمیمی برای تغییر کادر فنی ندارند ولی معلوم نیست در هفته های آینده چه اتفاقی بیفتد».

عقیلی در پاسخ به این سوال که آیا در پایان این فصل از العربی جدا خواهد شد اضافه می کند: «من هنوز تصمیم خاصی درمورد سال بعد نگرفتم. من پارسال گفتم که دوست دارم یک سال بیرون از ایران بازی کنم ولی معلوم نیست در پایان فصل چه اتفاقاتی خواهد افتاد. اگر شرایط آنطور که مورد دلخواه من بود می مانم و اگر هم نبود به لیگ ایران برمی گردم».

منبع: تماشا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج