اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۷۵۱
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

حملات تند رویانیان و زارع به معمارزاده

میثاق معمارزاده روزهای تلخی را پشت سر می گذارد. اشتباهات پی در پی او در مسابقاتی که سنگربان پرسپولیس بوده، دست همه را برای انتقاد از او باز گذاشته است.

حملات تند رویانیان و زارع به معمارزاده


تماشا: میثاق معمارزاده روزهای تلخی را پشت سر می گذارد. اشتباهات پی در پی او در مسابقاتی که سنگربان پرسپولیس بوده، دست همه را برای انتقاد از او باز گذاشته است. اوج این خرابکاری ها هم چهارشنبه در آبادان اتفاق افتاد، جایی که صنعت نفت، چهار گل به پرسپولیس زد و تقریبا تمام کسانی که بازی را دیدند، معتقد بودند میثاق روی هر چهار گل مقصر اصلی بود.

در این شرایط طبیعی است که سیل انتقادها علیه او به راه بیفتد. اولین واکنش را کاپیتان پرسپولیس نشان داد. بعد از پایان بازی، فونیکه سی پیراهن خودش را با پیراهن علی کریمی عوض کرد. علی کریمی هم در یک واکنش دور از ذهن، به محض ورود به رختکن، پیراهن فونیکه را به سمت میثاق پرتاب کرد تا شدت ناراحتی خودش را نشان بدهد. دیگر بازیکنان هم کمابیش ناراحتی خودشان را از عملکرد میثاق علنی کردند، مثل محمد نوری که در مصاحبه با خبرنگاران در راهروهای رختکن ورزشگاه تختی آبادان این گونه لب به انتقاد گشود: «چکار کنیم دیگر؟ ماشاءالله هر توپی آمد، وارد دروازه شد!»

مهم ترین حرف ها را هم دنیزلی در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی گفت: «نتیجه بازی را مهاجم صنعت نفت و دروازه بان ما رقم زدند». تا اینجای کار واکنش ها نسبتا طبیعی به نظر می رسید، اما اتفاق عجیب زمانی رخ می دهد که مدیران رده بالای باشگاه هم عرصه را برای اظهارنظر مناسب دیده و شدیدتر از همه به میثاق حمله می کنند! اقدامی که مشخص نیست در شرح وظایف یک مدیرعامل تعریف شده یا نه.

اینها نمونه هایی از اظهارات سردار رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است که روز گذشته روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت: «ناراحتی من از این است که چرا دروازه بان ما باوجود اینکه یکی از بهترین مربی دروازه بان ها را استخدام کرده ایم این چنین راحت گل می خورد. متاسفانه حقیقی و میثاق معمارزاده از اول با هم مشکل داشتند و این موضوع روی عملکردشان تاثیر داشت. اما حالا که حقیقی رفته، نمی دانم دیگر مشکل معمارزاده چیست؟ شاید او دلش برای حقیقی تنگ شده!»

اما جالب تر از همه، صحبت های جمشید زارع، قائم مقام باشگاه پرسپولیس است: «میثاق گل های ناشیانه ای خورد و روی هر چهار گلی که به ثمر رسید به خصوص گل سوم و چهارم مقصر بود. این صحبت دنیزلی بود که گفت مسابقه را به میثاق و فونیکه سی باختیم. فونیکه هر کاری که می خواست انجام می داد و معمارزاده هم به هیچ کدام از توپ های او نه نگفت. با این حال اگر معمارزاده به خودش نیاید موقعیتش را از دست می دهد».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاران

      همه ی پرسپولیسی ها از باخت این تیم مقابل صنعت نفت ناراحت هستند و انتقادات شدیدی هم نسبت به دروازه بانی میثاق داشتند ، حالا که میثاق هم عذر خواهی کرده و بیشتر از همه ناراحت است ، نمک رو زخمش نذارن که هر که از هر کجا رسید و هرچی دلش خواست بگه ، یک نفر در برابر سیلی از انتقادات که امروزه هم ، تمام مردم ما کارشناس هستند !!
      امیدوارم این تیم محبوب و دوست داشتنی به اوج روزهای خودش یرگردد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج