adexo3
۱۷۹۴۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

همدانی از مافوقش حمایت کرد، ترابپور از بازیکنش

جباری با قلعه نویی درگیر شد

حواشی بازی استقلال و تراکتورسازی هرچند با اشتباه محسن ترکی و پرتاب گلوله های برف و صندلی از سکوهای یادگار امام سر زبان ها افتاد اما این اشتباه داوری تنها به ملتهب کردن سکوها ختم نشد و عواقب آن گریبانگیر اعضای دو تیم در تونل منتهی به رختکن ورزشگاه هم شد.

جباری با قلعه نویی درگیر شد


تماشا: حواشی بازی استقلال و تراکتورسازی هرچند با اشتباه محسن ترکی و پرتاب گلوله های برف و صندلی از سکوهای یادگار امام سر زبان ها افتاد اما این اشتباه داوری تنها به ملتهب کردن سکوها ختم نشد و عواقب آن گریبانگیر اعضای دو تیم در تونل منتهی به رختکن ورزشگاه هم شد.

اتفاقی که با درگیری لفظی بین مجتبی جباری و امیر قلعه نویی آغاز شد و اگر وساطت حاضران نبود، با درگیری فیزیکی حسین ترابپور و ستار همدانی به پایان می رسید.

از درددل تا درگیری

لحظاتی از پنالتی جنجالی استقلال نگذشته بود که سوت پایان نیمه دوم به صدا درآمد. در این لحظات که امیر قلعه نویی و دستیارانش عصبانی تر از همیشه در حال عبور از تونل پرپیچ و خم منتهی به رختکن های یادگار بودند، چندبار با صدای بلند نسبت به نتیجه به دست آمده اعتراض کردند اما موضوع وقتی جدی شد که قلعه نویی با عصبانیت و درحالی که از کنار بازیکنان و مربیان استقلال عبور می کرد، با حالتی شبیه به درددل خطاب به دستیارانش گفت: «همه این کارها به دلیل این که می خواهند تراکتورسازی را از صدر جدول دور کنند و قهرمانی را به استقلال بدهند».

همین جمله باعث می شود تا مجتبی جباری، کاپیتان استقلال، که چند قدم جلوتر از کادر فنی تراکتورسازی، شنونده صحبت های قلعه نویی و دستیارانش بود. از کوره در برود و بدون برگرداندن سرش پاسخ آنها را بدهد: «ما نان بازویمان را می خوریم! شما هم اگر می توانید مثل ما باشید و در صدر جدول بمانید». اما رد و بدل شدن همین چند جمله منجر به اتفاقی بزرگ شد که حتی تا مرز درگیری فیزیکی هم پیش رفت.

همدانی وارد می شود

با شدت گرفتن درگیری لفظی بین مجتبی جباری و امیر قلعه نویی، هرچند نزدیکان دو تیم از بروز اتفاق ناگوارتری بین این دو نفر جلوگیری کردند اما هواخواهی ستار همدانی از قلعه نویی و حسین ترابپور از جباری نزدیک بود کار را به جاهای باریک بکشاند. همدانی، استقلالی سابق و دستیار سابق و دستیار فعلی قلعه نویی معتقد بود که جباری به عنوان شاگرد قلعه نویی به پیشکسوتش بی احترامی کرده و به همین دلیل با داد و فریاد و فحاشی به جباری اعتراض کرد، اما ترابپور که در رختکن متوجه سروصدای بیرون شده بود، با عصبانیت و به قصد درگیرشدن با همدانی از رختکن خارج شد که این موضوع با وساطت استقلالی های حاضر در رختکن و کنترل ترابپور فیصله پیدا کرد.

ستار همدانی درباره اتفاقات به وجود آمده به تماشا می گوید: «تمام ناراحتی من برای این بود که جباری به عنوان کوچک تر احترام قلعه نویی را نگه نداشت و متاسفانه این موضوع از طرف بزرگترهای استقلال هم به او گوشزد نشد». اما حسین ترابپور در مقابل این اتفاق سکوت می کند و تنها به این جمله اکتفا می کند: «آنها جنجال ها و حاشیه سازی هایی که قبل از بازی شروع کرده بودند را در جریان بازی هم ادامه دادند اما در نهایت ما نگذاشتیم این کارهایشان مشکلی برایمان ایجاد کند».

با وجود ختم به خیر شدن درگیری بین دو نیمه در تونل یادگار، هیچ کدام از دو طرف دعوا ماجرا را فراموش نکردند. دلیل این موضوع را از مشت های گره کرده جباری بعد از گل دوم استقلال و فریاد او به طرف نیمکت تراکتورسازی می توان حدس زد و البته این حرکت جباری، شادی گل مشابه فرهاد مجیدی در بازی رفت را زنده کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سام

      این جباری خیلی پر رو شده بس که الکی دارن گندش میکنن.مقصر اصلی هم مظلومیه که بهش رو داده آخه این بازیکن کجاش ستارس وقتی که حمل توپش ضعیفه.

    • آشنا

      کار جباری درست نبود. کوچکتری گفتن بزرگتری گفتن.

      پاسخ ها

      • یه بنده خدا

        نه بابا تنهایی فکر کردی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج