adexo3
۱۸۳۵۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ونگر روی نیمکت خروس ها می نشیند

فدراسیون فوتبال فرانسه قصد دارد بعد از رقابت های جام ملت های اروپا آرسن ونگر، سرمربی توپچی ها را به عنوان سرمربی تیم فوتبال این کشور استخدام کند.

ونگر روی نیمکت خروس ها می نشیند

تماشا : فدراسیون فوتبال فرانسه قصد دارد بعد از رقابت های جام ملت های اروپا آرسن ونگر، سرمربی توپچی ها را به عنوان سرمربی تیم فوتبال این کشور استخدام کند.

منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال فرانسه می گویند رابطه بین نوئل لاگرا، رئیس جدید این فدراسیون و لوران بلان چندان خوب نیست و لاگرا به زودی با او قطع همکاری خواهد کرد.

بلان، مدافع اسبق باشگاه منچستریونایتد، این موضوع را عنوان کرده که ادامه مربیگری اش بدون توجه به نتیجه ای که در یورو 2012 کسب کند در عرصه باشگاهی است. لاگرا هم آرسن ونگر را بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فرانسه در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل می داند. این در حالی است که در این فصل چندین بار شایعه رفتن ونگر از آرسنال مطرح شده و او هم اعلام کرده در پایان فصل تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

ونگر روز گذشته در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی فرانسه شایعه تماس مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور را با او رد کرد و گفت لاگرا هیچ تماسی با او نداشته است. اما او باید بداند که اگر نتواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان را با آرسنال کسب کند هواداران این تیم به شدت از دست او عصبانی خواهند شد و فشار زیادی را باید تحمل کند.

شکست تیم انتهای جدولی بلکبرن که در نیمه اول 10 نفره شد چندان دردی از آرسنال دوا نمی کند. آرسنال باید ثبات قدم داشته باشد و با پیروزی های مداوم بار دیگر به جمع چهار تیم بالای جدول بازگردد.

قرارداد لوران بلان که با تیم ملی فرانسه در سال 1998 قهرمان جام جهانی شد با پایان رقابت های یورو 2012 به پایان می رسد. او می خواهد قراردادش تمدید شود اما از نظر لاگرا تمدید قرارداد کاملا به نتیجه ای که او در رقابت های یورو کسب کند بستگی دارد.

لاگرا همچنین چندی پیش اعلام کرد بلان و دستیارانش دستمزد بالایی دریافت می کنند و باید رقم دریافتی آنها کاهش پیدا کند. به نظر می رسد فصل آینده بلان دیگر هدایت تیم ملی فرانسه را برعهده نخواهد داشت و شاید ونگر، گزینه مورد علاقه لاگرا، هدایت خروس ها را به عهده بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج