adexo3
۱۸۵۴۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

والی زاده: باید یکی دو روز صبر کرد

حضور دژاگه در هاله ای از ابهام فرو رفت

خسرو والی زاده، مدیر رسانه ای تیم ملی گفت کادر فنی این تیم با مدیر برنامه های اشکان دژاگه، بازیکن ایرانی ولفسبورگ در ارتباط است و باید دید آیا او برای بازی با قطر به اردوی تیم ملی دعوت می شود یا نه.

حضور دژاگه در هاله ای از ابهام فرو رفت

تماشا: خسرو والی زاده، مدیر رسانه ای تیم ملی گفت کادر فنی این تیم با مدیر برنامه های اشکان دژاگه، بازیکن ایرانی ولفسبورگ در ارتباط است و باید دید آیا او برای بازی با قطر به اردوی تیم ملی دعوت می شود یا نه.

داستان حضور دژاگه به فوتبال ایران به یک سریال قدیمی تبدیل شده است. ماه هاست کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ابراز علاقه کرده که او را به تیم ملی دعوت کند و مدیران فدراسیون فوتبال هم مدت هاست به دنبال راهی هستند که این بازیکن ایرانی الاصل پیراهن تیم ملی را بر تن کند اما هربار یک اتفاق مانع این مسئله می شود.

پیش از این گفته می شد او به دلیل خالکوبی روی بدنش نمی تواند برای ایران بازی کند. مدتی هم این بحث مطرح بود که او با باشگاهش مشکل دارد و نمی تواند برای تیم ملی بازی کند. با تمام اینها گفته می شود او قول داده است که اگر به تیم ملی دعوت شود، به ایران می آید اما کسی نمی داند آیا این بار حضورش در ایران میسر می شود یا خیر. او در اردوی قبلی تیم ملی هم این قول را داده بود اما به ایران نیامد اما گفته می شود این دفعه حضور او در اردوی تیم ملی جدی است.

والی زاده درباره احتمال حضور دژاگه در بازی مقابل قطر گفت: «من نمی دانم که تصمیم کادر فنی تیم ملی چیست. باید یکی دو روز منتظر بود و دید آیا کادر فنی تیم ملی دژاگه را به اردو دعوت می کنند یا خیر».

او در پاسخ به این سوال که آیا مشکل دژاگه برای حضور در ایران حل شده یا خیر، گفت: «او مشکلی برای بازی در تیم ملی ندارد. البته من با اشکان در ارتباط نیستم و نمی دانم او برای این بازی به ایران می آید یا نه. کادر فنی تیم ملی با مدیر برنامه های او در تماس هستند و باید دید آیا او دعوت می شود یا نه».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج