adexo3
۱۹۲۲۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مستمری میلیونی رویانیان به پیشکسوتان از کجا تامین خواهد شد؟

رویانیان : به ۸۴۰ نفر حقوق می دهم!

در جشن قهرمانی تیم ب پرسپولیس، "حسین کلانی" -پیشکسوت این باشگاه- از مدیران تیمش درخواست کرد که به بازیکنان گذشته این تیم توجه بیشتر داشته باشد و برای این افراد مستمری درنظر بگیرند.

رویانیان : به 840 نفر حقوق می دهم!

تماشا: در جشن قهرمانی تیم ب پرسپولیس، "حسین کلانی" -پیشکسوت این باشگاه- از مدیران تیمش درخواست کرد که به بازیکنان گذشته این تیم توجه بیشتر داشته باشد و برای این افراد مستمری درنظر بگیرند.

این پیشنهاد بلافاصله و در همان مراسم توسط مدیرعامل پرسپولیس پذیرفته شد.

"محمد رویانیان" آن روز اعلام کرد که حدود 840 نفر از پیشکسوتان پرسپولیس را شناسایی کرده و از همین ماه دستور پرداخت مستمری ماهیانه آنها را خواهد داد.

نفس عمل مدیران باشگاه خیلی خوب است، اما نکته ای که در این میان به ذهن می رسد این است که پرسپولیس که یک باشگاه تجاری و تولیدکننده نیست، چگونه توانایی پرداخت این مبلغ میلیونی را خواهد داشت؟!

پیش از این هم حرف های زیادی درباره پرداخت ها و هزینه های مدیران جدید باشگاه به گوش می رسید. پرداخت پاداش های میلیونی به بازیکنان، ساخت ابنیه و مجموعه درفشی فر با هزینه های جانبی دیگر همیشه باعث شده بود، منابع مالی پرسپولیس مورد سوال مدیران باشگاه رقیب و اصحاب رسانه باشد.

مدیران پرسپولیس این بار به پیشکسوتان خود قول داده اند. از همین اسفند، مستمری موردنظر به آنها را پرداخت کند. اگر این مبلغ را از کف 50 هزار تومان در نظر بگیریم باتوجه به 840 نفری که دوستان رویانیان شناسایی کرده اند، این باشگاه باید ماهانه 42 میلیون تومان به پیشکسوتانش پرداخت کند. اما خیلی بعید به نظر می رسد پیشکسوتان با این مبلغ راضی باشند.

اگر مبلغ پرداختی مسوولان پرسپولیس را طبق قانون وزارت کار که 333 هزار تومان است درنظر بگیریم، به مبلغ جالب توجه 280 میلیون تومان در ماه می رسیم که خیلی زیاد است و این باشگاه را اگر سرمایه گذار مطمئنی برای این مساله در نظر نگرفته باشد با مشکل مواجه خواهد کرد.

به هر حال باید تا پایان این ماه منتظر ماند و دید وعده مدیران پرسپولیس تحقق می یابد یا باتوجه به این مبالغ خیلی زود فراموش و پشت گوش انداخته می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج