اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۲۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مذاکره پرسپوليس با عقيلي و خلعتبري

هادي عقيلي و محمدرضا خلعتبري دو بازيکن سرشناس تيم ملي که در حال حاضر در ليگ قطر و امارات بازي مي کنند اين هفته با باشگاه پرسپوليس مذاکره خواهند کرد.

خبرآنلاین : محمد رويانيان مدیرعامل پرسپولیس قول داده که سال آينده يک تيم پرستاره را تشکيل بدهد و در هفته‌هاي اخير با درخواست مصطفي دنيزلي مذاکره با چند بازيکن را آغاز کرده است. در روزهاي اخير خبرهاي مختلفي درمورد مذاکره پرسپوليس با ستاره های مختلف شنیده شده و حالا قرار است اقدامات جدی برای جذب آنها صورت بگیرد.

پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی به دنبال عقیلی است و حتی می گویند که توافقات ابتدایی با این بازیکن حاصل شده است.مدافع العربی که برای بازی با قطر به ایران خواهد آمد،این هفته با پرسپولیسی ها مذاکره خواهد کرد و قرار است که نشست طرفین پنهانی و حضوری باشد.در سال های اخیر بارها بحث پرسپولیسی شدن عقیلی مطرح شده و حالا باید دید مذاکرات طرفیت چگونه پیش خواهد رفت.

در این میان خلعتبري هم گزينه‌اي است که رويانيان به صورت جدي دنبال جذب اين بازيکن است. مديرعامل پرسپوليس زماني که خلعتبري از الغرافه جدا شد، به‌طور جدي خواهان جذب او بود ولي خلعتبري در نهايت تصميم گرفت به الوصل امارات برود. حالا رويانيان تلاش مي‌کند تا براي فصل آينده اين بازيکن را جذب کند و چند بار هم با مدير برنامه‌هاي خلعتبري و حتي خود اين بازيکن هم صحبت کرده است. البته خلعتبري در حال حاضر موقعيت خوبي در باشگاه الوصل دارد و بايد ديد براي فصل آينده چه تصميمي خواهد گرفت.

خلعتبري در آخرين مصاحبه خود گفته بود که اگر مارادونا در الوصل بماند، شايد قراردادش را تمديد کند و بايد ديد آيا پرسپوليسي‌ها مي‌توانند اين بازيکن را براي سرخپوش شدن راضي کنند يا خير.پرسپولیس در هفته جاری با خلعتبری هم مذاکرات جدی اش را انجام خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج