adexo3
۱۹۴۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دلخوری شدید پروین از رویانیان

در روزهای اخیر خبرهای مختلفی درباره احتمال حضور هدایتی در هیات مدیره پرسپولیس مطرح شد. اتفاقی که محمد رویانیان از همان ابتدا با آن کاملا مخالفت کرد و در نهایت رونده این ماجرا مختومه شد. اما در میان آنچه جلب توجه می کند، واکنش تند علی پروین و ناراحتی شدید او از تصمیم رویانیان است.

گل: در روزهای اخیر خبرهای مختلفی درباره احتمال حضور هدایتی در هیات مدیره پرسپولیس مطرح شد. اتفاقی که محمد رویانیان از همان ابتدا با آن کاملا مخالفت کرد و در نهایت رونده این ماجرا مختومه شد. اما در میان آنچه جلب توجه می کند، واکنش تند علی پروین و ناراحتی شدید او از تصمیم رویانیان است.

او که از این اتفاق کاملا عصبی به نظر می رسد، در حاشیه بازی پرسپولیس مقابل پیکان به یکی از نزدیکان رویانیان در باشگاه گفت: «چرا هدایتی را خراب کردید؟ آقای رویانیان که گفته هدایتی را نمی شناسد، چطور به خوانه اش رفت تا از او بخواهد که به پرسپولیس کمک کند؟ این کارها اصلا درست نیست».

در این میان شنیدن حرف های دوست رویانیان هم در نوع خودش جالب بود. او خطاب به پروین گفت: «هدایتی باید برای ورود به باشگاه پرسپولیس همین اول کار ۷۰۰ میلیون خرج کند تا حاج آقا (رویانیان) او را به هیات مدیره بیاورد».

پروین بازهم حرف هایش را ادامه داد و خطاب به دوست رویانیان گفت: «شما رفتار خوبی با هدایتی نداشتید. او مشکل پرسپولیس را با تبلیغات شهرداری و بانک شهر حل کرد و نباید چنین رفتاری با او می کردید».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج