adexo3
۱۹۴۹۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آرم طرح ترافیک ۹۱ رونمایی شد

در عين حال از سال ۹۲ كليه برچسب‌هاي طرح ترافيك در تهران جمع آوري خواهد شد و ديگر خودروها برچسب طرح ترافيك نمي‌گيرند.

ایسنا: معاون اجرايي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران از توزيع تمامي آرم‌هاي طرح ترافيك سال ۹۱ تا پيش از آغاز سال جديد خبر داد و گفت: در عين حال از سال ۹۲ كليه برچسب‌هاي طرح ترافيك در تهران جمع آوري خواهد شد و ديگر خودروها برچسب طرح ترافيك نمي‌گيرند.

مهندس وحيد نوروزي روز سه شنبه در مراسم رونمايي از آرم طرح ترافيك سال ۹۱ با اشاره به اينكه تعداد آرم‌هاي طرح ترافيك امسال همانند سال گذشته ۱۰۶ هزار و ۲۰۰ فقره است، گفت: متاسفانه قيمت نهايي آرم‌هاي طرح ترافيك از سوي وزارت كشور تاكنون ابلاغ نشده و لذا شهرداري تهران برابر مصوبه شوراي شهر تهران به صورت علي الحساب قيمت آرم‌هاي طرح ترافيك را ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته گران كرده كه اين مبلغ به صورت علي‌الحساب از متقاضيان دريافت شده و پس از ابلاغ قيمت آرم‌هاي جديد، يا پول‌هاي اضافه گرفته شده مسترد خواهد شد و يا اينكه تصميم ديگري در اين خصوص اتخاذ مي‌شود.

آرم‌هاي جديد طرح ترافيك ظرف ۳ روز چاپ و از طريق دفاتر خدمات الكترونيك شهر توزيع مي‌شود

متقاضيان دريافت آرم طرح ترافيك تنها تا ۱۰ اسفند مهلت دارند مدارك خود را به دفاتر خدمات الكترونيك شهر تحويل دهند

وي با اشاره به اينكه تاكنون ۸۲ درصد متقاضيان دريافت آرم طرح ترافيك مدارك خود را ارائه كرده‌اند، گفت: آرم‌ها در حال چاپ است و ظرف سه روز تمامي آنها چاپ و از طريق دفاتر خدمات الكترونيك شهر توزيع خواهد شد.

نوروزي تاكيد كرد: متقاضيان دريافت آرم طرح ترافيك تنها تا دهم اسفند ماه سال جاري مهلت دارند تا مدارك خود را به دفاتر خدمات الكترونيك شهر تحويل دهند و در غير اين صورت ثبت نام آنها باطل خواهد شد.

وي گفت: بر روي اين آرم‌ها در يك طرف خط BRT و در طرف ديگر انبوهي از خودروها را مشاهده مي‌كنيم كه اتوبوس‌هاي تندرو در اين مسير به راحتي تردد كرده و خودروهاي شخصي مجبورند در ترافيك بمانند كه از نظر شهرداري تهران اين امر عين عدالت است و در پشت آرم‌ها نيز عبارت «حي علي خيرالعمل» به صورت مستطيلي چاپ مي‌شود.

به جاعلان توصيه مي‌كنيم آرم‌هاي طرح ترافيك را جعل كنند

معاون اجرايي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در ادامه با تاكيد بر اينكه به جاعلان توصيه مي‌كنيم كه آرم‌هاي ما را جعل كنند، عنوان كرد: به لحاظ تكنيكي آنقدر پيشرفت كرده‌ايم كه مشكلي در خصوص جعل آرم‌هاي طرح ترافيك نداشته باشيم، چرا كه تمامي كنترل‌هاي محدوده طرح ترافيك به صورت مكانيزه و دوربيني صورت مي‌گيرد. از سوي ديگر اين امكان فراهم شده كه عكس پلاك خودروها هم از جلو و هم از عقب گرفته شود.

سال ۹۱ آخرين سال چاپ برچسب آرم طرح ترافيك در پايتخت است

نوروزي با اشاره به اينكه از سال آينده محدوده زوج و فرد نيز به دوربين مجهز مي‌شود، گفت: در عين حال در تمامي خروجي‌هاي محدوده طرح ترافيك نيز دوربين نصب مي‌شود و بدين ترتيب بايد بگوييم از سال ۹۲ كليه ترددها در داخل محدوده طرح ترافيك و زوج و فرد مكانيزه مي‌شود و ديگر نيازي به برچسب آرم طرح ترافيك نخواهد بود، لذا سال ۹۱ آخرين سال چاپ برچسب آرم طرح ترافيك در پايتخت خواهد بود.

وي در عين حال تاكيد كرد: خودروهاي فرسوده و خودروهاي فاقد برگه معاينه فني نمي‌توانند آرم طرح ترافيك بگيرند كه همين امر ماهيت اصلي محدوده طرح ترافيك را مورد تاكيد قرار مي‌دهد.

مگر تهران ۷۵۰ كيلومتر مربعي با چند پروژه عمراني مي‌تواند اينقدر ذرات معلق كمتر از ۵/۲ ميكرون داشته باشد

يا مسئولان معني ذرات معلق را نمي‌دانند و يا قصد سياسي كاري دارند

معاون اجرايي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در خصوص اظهارات چند روز گذشته مسئولان در زمينه ذرات معلق كمتر از ۵/۲ ميكرون نيز گفت: متاسفانه طي چند روزه بحث‌هاي غيركارشناسي در اين خصوص شده و اين اقدام را فرافكني و فرار به جلو توسط مسئولان مي‌دانيم، چرا كه ذرات معلق كمتر از ۵/۲ ميكرون ذراتي خطرناك براي كودكان و بزرگسالان هستند.

وي با اشاره به ارسال نامه‌اي به شهرداري تهران توسط مسئولان مربوطه در خصوص ذرات معلق كمتر از ۵/۲ ميكرون، اظهار كرد: آقايان مي‌گويند اين ذرات ناشي از عمليات‌هاي عمراني شهرداري و احداث تونل صدر ـ نيايش است، اما بايد بگوييم مگر تهران ۷۵۰ كيلومتر مربعي با چند پروژه عمراني مي‌تواند اينقدر ذرات معلق كمتر از ۵/۲ ميكرون داشته باشد.

نوروزي ادامه داد: به نظر مي‌رسد يا مسئولان معني ذرات معلق را نمي‌دانند و يا قصد سياسي كاري دارند.

وي با تاكيد بر اينكه ما به هيچ عنوان قصد سياسي كاري نداريم، افزود: يك بار براي هميشه بايد پرونده آلودگي هوا را ببنديم، لذا همينجا اعلام مي‌كنيم كه شهرداري تهران آمادگي دارد در رسانه ملي با حضور افرادي كه تصور مي‌كنند قصور از سوي شهرداري تهران بوده است، مناظره و اين مشكل را برطرف كند.

ايجاد حدود ۱۵ هزار فضاي پارك با استفاده از پاركومترهاي مكانيزه تا پايان امسال

معاون اجرايي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در خصوص پارك حاشيه‌اي نيز گفت: همه پاركبان‌هاي غيرمجاز با همكاري پليس جمع‌آوري شدند و چندين باند تقلبي پاركبان نيز كشف شده است، لذا شهرداري تهران تصميم گرفت با همكاري پليس راهور تهران نسبت به راه‌اندازي پاركومترهاي مكانيزه اقدام كند كه بر اين اساس تا پايان امسال حدود ۱۵ هزار فضاي پارك با استفاده از پاركومترهاي مكانيزه ايجاد مي‌شود و تا نيمه اول سال آينده نيز ۳۵ هزار فضاي پارك به صورت مكانيزه كنترل مي‌شود.

به گفته وي، شهروندان مي‌توانند از طريق كارت‌هاي شهروندي نسبت به پرداخت هزينه فضاي پارك خود اقدام كنند.

نوروزي در خصوص خط كشي‌ها در پايتخت نيز گفت: سه ميليون متر امسال خط كشي گرم و هفت ميليون متر خط كشي سرد صورت گرفته است.

تمامي شركت‌هاي حمل كالا از سال آينده موظف به پرداخت عوارض حمل و نقلي مي‌شوند

وي همچنين به شركت‌هاي حمل كالا در تهران اشاره كرد و گفت: ۳۵ شركت حمل كالا امسال فراخوان شده‌اند و اين شركت‌ها براي تردد در سطح شهر تهران حتما بايد عوارض حمل و نقل را از سال آينده پرداخت كنند كه بدين ترتيب بايد گفت تمامي شركت‌هاي حمل كالا از سال آينده موظف به پرداخت عوارض حمل و نقلي مي‌شوند.

موضوع آرم طرح ترافيك آژانس‌ها هنوز به سرانجامي نرسيده

معاون اجرايي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در خصوص آرم طرح ترافيك آژانس‌ها نيز گفت: متاسفانه به دليل برخي سوء استفاده‌هاي صورت گرفته، سازمان بازرسي كل كشور، هيئت مديره قبلي اتحاديه آژانس‌ها را منحل كرد و هيئت مديره جديد تاسيس شده است، اما موضوع آرم طرح ترافيك آژانس‌ها هنوز به سرانجامي نرسيده و تا زماني كه نحوه توزيع آرم‌ها شفاف و منطقي نشود، هيچ آرمي به آژانس‌ها نمي‌دهيم.

آرم طرح ترافیک 91 رونمایی شد

آرم طرح ترافیک 91 رونمایی شد

آرم طرح ترافیک 91 رونمایی شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج