اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۶۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

موضع گیری عجیب در آستانه لیگ قهرمانان

کمیته انضباطی: نمی گذاریم شیث بازی کند

با درخواست کادر فنی و مدیران پرسپولیس، مدافع پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به ترکیب این تیم فراخوانده شد تا مسوولان کمیته انضباطی دوباره به یاد حکم سابق خود بیفتند و اعلام کنند شیث نمی تواند در آسیا هم برای این تیم به میدان برود.

کمیته انضباطی: نمی گذاریم شیث بازی کند

تماشا: شیث رضایی پس از حرکت غیراخلاقی که در بازی با داماش انجام داد با محرومیت 9 ماهه مواجه شد که پس از فشار رسانه ای این حکم در کمیته انضباطی به شش ماه کاهش پیدا کرد. پس از رفتن شیث رضایی به خارج از کشور این مساله به فراموشی سپرده شد اما با درخواست کادر فنی و مدیران پرسپولیس، مدافع پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به ترکیب این تیم فراخوانده شد تا مسوولان کمیته انضباطی دوباره به یاد حکم سابق خود بیفتند و اعلام کنند شیث نمی تواند در آسیا هم برای این تیم به میدان برود. اما استدلال مدیران پرسپولیس چیز دیگری بود.

مدیران پرسپولیس اعلام کرده اند این حکم بین المللی نیست و چون پرسپولیس در بازی های آسیا که بین المللی محسوب می شود، می خواهد از وجود شیث استفاده کند مشکلی وجود ندارد.

مدیران پرسپولیس برای اینکه از این موضوع مطمئن شوند نامه نگاری خود را با مدیران اجرای لیگ قهرمانان آسیا آغاز کردند تا از آنها استعلام لازم را بگیرند. بعد از این مساله کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد شیث مشکلی ندارد و می تواند برای این تیم به میدان برود. اما برای هماهنگی با مدیران فدراسیون فوتبال ایران نامه ای به همتایان ایرانی خود ارسال کردند و درباره این مشکل توضیح خواستند.

نکته جالب توجه پاسخ کمیته انضباطی به این نامه AFC است. «ما شیث رضایی را از تمام بازی هایی که در ایران برگزار می شود محروم کرده ایم. فرقی نمی کند این بازی و تورنمنت چه نامی دارد و او حق بازی در ورزشگاه در زمان محرومیتش را آزادی ندارد!»

با پاسخ مدیران کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران کاملا مشخص است که محرومیت شیث رضایی بین المللی نیست و او در بازی های پرسپولیس در خارج از خاک ایران(!) می تواند برای پرسپولیس به میدان برود و کمیته انضباطی فقط با قدرتی که در ایران دارند می خواهند او را محروم کنند و این درحالی است که عمل آنها کاملا غیرقانونی و خلاف قوانین AFC است. البته پرسپولیسی ها به دنبال این هستند تا در مکاتبات مجدد خود تکلیف نهایی درباره بازی مدافع خود را مشخص کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج