۲۰۴۲۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ديوارهاي خانه شما جايي براي نقش و نگارهاي فوق‌العاده است

روشی ارزان برای تغییر دکوراسیون

برچسب‌هاي دكوراتيوي كه مي‌تواند اتاق شما را متحول كند

روشی ارزان برای تغییر دکوراسیون

روشی ارزان برای تغییر دکوراسیون

برترین ها: چند وقتي است دوست داريد تنوعي در فضاي خانه ايجاد كنيد ولي اصلا حوصله به هم ريختگي، خرابي و شلوغي را نداريد؟ حتي ممكن است با توجه به حساب‌ و كتاب‌هاي‌تان ترجيح بدهيد، فعلا پول اضافه خرج نكنيد چون خرج‌هاي خيلي واجب‌تري داريد. اگر شما جزو اين ۲ دسته هستيد براي‌تان يك پيشنهاد ويژه داريم، كه نه لازم باشد پول زيادي خرج كنيد و نه خرابي و به هم ريختگي را تحمل كنيد. شما به راحتي و در كمتر از يك ساعت مي‌توانيد اتاق‌تان را دگرگون كنيد. باورتان نمي‌شود؛ كافي است نگاهي به اين صفحه‌ها بيندازيد تا بفهميد كه مي‌توانيد با هزينه‌اي كمتر از ۵۰ هزار تومان جلوه‌اي تازه و خاص به اتاق‌تان بدهيد، البته اگر هم خوش‌تان نيامد مي‌توانيد به راحتي و بعد از مدت كوتاهي دوباره اتاق را مثل روز اول كنيد.


روشی ارزان برای تغییر دکوراسیون

در جهان برچسب‌هاي دكوراتيو ديواري به ۲ دسته تقسيم مي‌شوند يا به‌صورت مولتي‌كالر هستند، يعني برچسب ديواري اول چاپ مي‌شود و بعد شكل برش مي‌خورد و از درون آن بيرون مي‌آيد، كه اين مدل هنوز در ايران توليد نمي‌شود و بيشتر نمونه‌هاي موجود در بازار هم از چين، كره يا تركيه مي‌آيند اما دسته دوم اين برچسب‌ها مدل‌هاي سايه‌اي هستند كه در ايران توليد مي‌شوند، در اين دسته برچسب‌هاي ثابتي وجود دارند كه شكل خواسته شده برش مي‌خورد و از درون آن بيرون مي‌آيد به همين دليل مشتري مي‌تواند هم طرح و هم رنگ، هم جهت و...آن را خودش انتخاب كند تا بتواند با دكوراسيون و رنگ‌بندي منزلش هماهنگ شود.


روشی ارزان برای تغییر دکوراسیون

استيكرها فقط براي اتاق پذيرايي يا نشيمن نيستند؛ شما مي‌توانيد با انتخاب طرحي ملايم، ‌اتاق خواب‌تان را نيز كاملا متفاوت از قبل كنيد فقط كافي است با توجه به رنگ يكي از اجزاي اتاق مثلا روتختي، استيكر خود را انتخاب كنيد.


روشی ارزان برای تغییر دکوراسیون

شما خودتان مي‌توانيد با توجه به رنگ ديوار يا دكوراسيون منزل‌تان رنگ برچسب يا استيكر را انتخاب كرده و البته غيراز رنگ مي‌توانيد با توجه به متراژ ديوار اندازه طرح را نيز انتخاب كنيد.


اگر استيكرها و برچسب‌هاي بزرگ را چندان نمي‌پسنديد مي‌توانيد استيكرهاي كوچك را امتحان كنيد، مثلا استيكرهايي براي اطراف كليدهاي برق كه در انواع مختلفي از گل وبته گرفته تا حيوانات مختلف وجود دارند.


روشی ارزان برای تغییر دکوراسیون

اين استيكر‌ها به راحتي قابل شست‌وشو هستند؛ تا جايي كه شما مي‌توانيد حتي به ديوارها يا كف حمام‌تان نيز برچسب مورد علاقه‌تان را بچسبانيد در واقع اين برچسب‌ها به راحتي روي كاشي‌هاي ديواري يا زميني چسبانده مي‌شوند و كاملا ضد‌آب هستند.


روشی ارزان برای تغییر دکوراسیون

جنس برچسب‌ها چيست؟

برچسب‌ها ۳ جنس متفاوت دارند يا از جنس كاغذ هستند كه روي خود آن‌ها چسب وجود دارد و در بيشتر موارد مشتري خودش مي‌تواند با چند راهنمايي ساده آن‌ها را بچسباند، دسته‌اي ديگر از برچسب‌ها هم از جنس جير هستند كه طرح كاملا مشخصي دارند؛ برش مي‌خورد، پشت آن‌ها چسب زده مي‌شود و بعد به ديوار مي‌چسبانند. دسته ديگرهم برچسب‌هايي از جنس چوب هستند.


روشی ارزان برای تغییر دکوراسیون

با بخارشو جدا كنيد

چه كاغذديواري و چه استيكر بايد با بخارشو از سطح ديوار كنده شود، البته در بعضي از ديوارها كه رنگ روغن مرغوب دارند با سشوار هم كنده مي‌شوند ولي بهترين روش براي اين‌كه ديوار صدمه نبيند، استفاده از بخارشو است اما بايد بگوييم هرچه‌قدر سطحي كه استيكر چسبانده شده صيقلي‌تر و روغني‌تر باشد، استيكر راحت‌تر كنده مي‌شود ولي هرچه‌قدر كاغذي و ناهموارتر باشد هنگام كندن استيكر مشكل بيشتر خواهد بود.


روشی ارزان برای تغییر دکوراسیون

قيمت اين برچسب‌ها چگونه است؟

قيمت اين برچسب‌ها برحسب ابعاد كار است، برچسب‌هاي كاغذي۱۲۰ سانتي‌متر قيمتي برابر با ۳۰ هزارتومان دارد و ابعاد ۱۳۰ سانتي‌متر تا ۱۷۰ سانتي‌متر قيمتي برابر با ۴۰ هزارتومان دارد. ولي برچسب‌هاي چوبي براساس اندازه‌اي كه دارند از ۵۰ تا ۷۰ هزارتومان قيمت دارند.


روشی ارزان برای تغییر دکوراسیون

انتخاب رنگي متناسب با ديوار پس زمينه براي استيكرها بسيار مهم است، مثلا اگر به‌دنبال طرح‌هاي خيلي ملايم هستيد، مي‌توانيد رنگ استيكر را يك درجه روشن‌تر يا تيره‌تر از رنگ ديوار پس زمينه‌تان انتخاب كنيد، در اين‌صورت طرحي ملايم زينت بخش اتاق مي‌شود بدون اين‌كه زود از آن خسته شويد.


روشی ارزان برای تغییر دکوراسیون

آيا بعد از كنده‌شدن جاي برچسب‌ها باقي مي‌ماند؟

حتي اگرتابلويي براي مدتي روي ديوار باشد، جاي آن باقي مي‌ماند.اين استيكرها با چسب به ديوار مي‌چسبند و حلال چسب، الكل است، بنابراين بعد از جدا كردن استيكر اگر كمي رد چسب يا لكه‌اي روي ديوار باقي بماند مي‌توانيد با كمي الكل آن را از روي ديوار پاك كنيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج