اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۹۵۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

علی دایی در تراکتورسازی؟

پیش از این خیلی صحبت شده بود که من به تراکتورسازی بروم و من این عرق آذری خود را دارم

عصرایران: علی دایی با انتقاد از شرایطی که برای کالوس کی روش پدید آمده است، گفت: نگران سرمربي تيم ملي فوتبال ايران هستم، چون همان بلايي که سرم آوردند،‌حالا سر کي‌روش مي‌آورند.

علی دایی که میهمان حضوری شبکه خبر بود، در گفت‌وگو با این شبکه گفت: موریتانی کشوری است که من شاید ماهی یکبار هم اسم آن را نشنوم چه برسد به فوتبال آن. همان بلایی که زمان من آوردند، می‌خواهند سر کی‌روش هم بیاورند.

وی افزود: در زمان من هم خودم با سوئد مذاکره کرده بودم و آنها ایمیلی را به مدیر تیم‌های ملی داده بودند و یک هفته فرصت دادند تا جواب دهیم اما مدیر تیم‌های ملی این ایمیل را وسط تقویم خود گذاشته بود و یادش رفته بود به ما بدهد و مجبور شدیم با تیم دیگری بازی کنیم.

دایی همچنین گفت: قبل از بازی با عربستان هم قرار بود یک تیم عربی به ایران بیاید اما به من گفتند که پول نداریم و اگر به کویت برویم برایمان به صرفه‌تر است و مجبور شدم بازیکنان را به آن مسافت ببرم. اکنون هم فقط نگران کی‌روش هستم که چنین بازی برای او در نظر گرفتم. من نام کشور موریتانی را به ندرت می‌شنوم.

دایی تصریح کرد: فدراسیون مدام دم از مشکلات مالی می‌زند اگر مشکل مالی دارید و حق و حقوق شرکت من را ۴-۵ سال است که نمی‌دهی چه طور هزینه می‌کنی تا کشوری مثل موریتانی به ایران بیاید. به نظرم اگر ما با یک تیم لیگ یکی بازی می‌کردیم بهتر بود.

وی افزود: فدارسیونی که استقلال نداشته باشد نمی‌تواند روی پای خود بایستند و لیوان دستش بماند. تا زمانی که فدراسیون خودکفایی مالی نداشته باشد و خرجش را خودش درنیاورد این لیوان دست کسان دیگری قرار می‌گیرد.

دایی در پاسخ به این سؤال که با توجه به این همه مسائل آیا تیم ملی با کی‌روش به جام جهانی می‌رود یا خیر، گفت: کار سختی را در پیش داریم با این نحوه تدارکات که آغاز کردیم مطمئنم به مشکل می‌خوریم ما می‌خواستیم با امارات که آنهم در حد تیم ملی نبود، بازی کنیم اما اکنون با موریتاتی بازی می‌کنیم.

دایی همچنین در جواب این پرسش که آیا دوست دارد سرمربی تراکتورسازی بشود اظهار داشت: پیش از این خیلی صحبت شده بود که من به تراکتورسازی بروم و من این عرق آذری خود را دارم ولی شرایط طوری نبود که به تبریز بروم. شاید درسال‌های آینده این اتفاق رخ دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خودم

      الان من یه سؤال دارم از شما، این تیتری که زدین چه ربطی به خبرتون داشت؟ دو خط آخرش زحمت کشیده بودین درباره ی تراکتورسازی نوشتین اونم خودمون میتونستیم حدس بزنیم،
      سرکار گذاشتن مردم اصلا شغل شریفی نیست. واقعا که...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج