اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۳۲۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عقیلی در قطر می ماند

هادی عقیلی، مدافع ایرانی باشگاه العربی قطر تصمیم گرفته سال آینده هم در لیگ این کشور فوتبالش را ادامه دهد.

عقیلی در قطر می ماند

هفت صبح: هادی عقیلی، مدافع ایرانی باشگاه العربی قطر تصمیم گرفته سال آینده هم در لیگ این کشور فوتبالش را ادامه دهد. او در حالی چنین تصمیمی گرفته که شایعاتی درخصوص بازگشتش به ایران مطرح شد ولی حالا عقیلی می خواهد یک فصل دیگر بازی کردن در لیگ قطر را تجربه کند. او در مورد این موضوع و مسایل مختلف دیگر گفت و گویی اختصاصی با خبرآنلاین انجام داد که حرف هایش را می خوانید.

عقیلی در قطر می ماند

*مثل اینکه مصدوم شدی؟

بله. در آخرین دیدار العربی از ناحیه عضله ران مصدوم شدم و دیگر نتوانستیم ادامه دهم. با این حال مصدومیتم چندان جدی نیست و خیلی زود برمی گردم.

*بالاخره تصمیم گرفتی در قطر بمانی یا به ایران برگردی؟

من به احتمال زیاد یک فصل دیگر در فوتبال قطر می مانم.

*به نتیجه قطعی رسیدی؟

بله. من با همان افرادی که برای آمدن به لیگ قطر با آنها مشورت کرم، دوباره صحبت هایی انجام دادم و بهتر است که یک سال دیگر هم در لیگ قطر بمانم.

*خیلی ها معتقدند به خاطر مسایل مالی در قطر هستی. آیا این موضوع صحت دارد؟

خیر. دلیل ماندن من در قطر مسایل مالی نیست و هر وقت با تیمم قرارداد بستم در مورد دلایل ماندم صحبت خواهم کرد. من برای نیامدن به ایران دلایل محکمی دارم که بعدا در موردش صحبت می کنم. واقعا دوست داشتم به ایران بیایم ولی حرف هایم را تا چند وقت دیگر می زنم.

*قرار است در العربی بمانی یا جدا شوی؟

من از لیگ امارات هم پیشنهاد دارم ولی بعید می دانم به این کشور بروم چون تیمی که به من پیشنهاد داده برای شهر دوبی نیست. من به احتمال زیاد در قطر می مانم.

*بازی کردن تیم ضعیفی مثل العربی تو را اذیت نمی کند؟

باید یک چیزی را بگویم. در کشور قطر رییس چهار باشگاه معروف اینجا یعنی لخویا، السد، الریان والجیش چهار پسر امیر قطر هستند. آنها به علاوه الغرافه پولدارترین تیم های قطر هستند و بقیه تیم های قطری فقط دست و پا می زنند. به عنوان مثال مدتی پیش تیم فوتبال الجیش یک بازی داشت و هیچ فرقی نمی کرد که در رده دوم قرار بگیرد یا سوم ولی رییس این باشگاه برای آن بازی مبلغ ۱۲۰ هزار ریال قطری برای هر بازیکن پاداش تعیین کرد. این مبلغ به پول ایران ۶۰ میلیون تومان می شود. باشگاه هایی مثل الجیش و لخویا در هر سال حدود ۲۵۰ هزار دلار به غیر از پاداش قهرمانی، به بازیکنانش پاداش می دهند و مبلغ قرارداد هم جدا است.

*خودت از این پنج تیم پولدار پیشنهاد نداری؟

اکثر این تیم ها مدافعان خارجی دارند و می دانم که نیازی به دفاع ندارند. من از آنها پیشنهادی ندارم ولی از یکی، دو تیم دیگر پیشنهاد دارم. حالا همه چیز را بررسی خواهم کرد تا تصمیم نهایی را بگیرم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج