adexo3
۲۲۵۴۷۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

Angry Birds ۲ معرفی شد

به درستی که Angry Birds را باید یکی از تأثیر گذار ترین بازی‌های بخش موبایل دانست یکی از پرطرفدارترین بازی‌های که تا کنون برای تلفن‌های هوشمند و تبلت ها عرضه شده است عنوانی که از آن یاد شد کاری است از کمپانی Rovio، می باشد توسعه دهندگان این بازی تصمیم به عرضه نسخه دوم این بازی را گرفته‌اند.

نیکو: به درستی که Angry Birds را باید یکی از تأثیر گذار ترین بازی‌های بخش موبایل دانست یکی از پرطرفدارترین بازی‌های که تا کنون برای تلفن‌های هوشمند و تبلت ها عرضه شده است عنوانی که از آن یاد شد کاری است از کمپانی Rovio، می باشد توسعه دهندگان این بازی تصمیم به عرضه نسخه دوم این بازی را گرفته‌اند.

توسعه دهندگان این بازی به تازگی یک پوستر تبلیغاتی جدید از شماره دوم این مجموعه را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند که با درج اطلاعاتی روی آن خبر از برنامه آینده خود و شاید هم یک دعوت همگانی برای معرفی نسخه جدید این بازی را صورت داده‌اند.

Angry Birds 2 معرفی شد

بعد از سالهای طولانی و عرضه نسخه‌های متفرقه مختلف و کسب افتخارات فراوان برای این بازی به نظر میرسد که سازندگان تصمیم عاقلانه ای را گرفته باشند زیرا تکرار آنچه تا کنون برای این بازی صورت گرفت هر چقدر هم که خوب و موفقیت آمیز باشد می‌تواند موجب آسیب به ساختار کلی بازی شود مدت‌ها است که طرفداران این بازی می‌خواهند قهرمانان بازی خود را در دنیایی دیگر و تحولی چشم گیر تر ببینند از این رو توسعه دهندگان نیز خواسته‌های آن‌ها را در نظر گرفته و بر اساس اطلاعات رو پوستر جدیدشان تاریخ ۶ مرداد را مشخص کرده‌اند احتمالاً مراسمی در شهر سان‌فرانسیسکو برگزار خواهد کرد و در آن جا اخبار کامل‌تری را در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند داد.

پرندگان خشمگین نه تنها به عنوان یک بازی موبایلی بسیار موفق شناخته شده است بلکه بر روی پلتفرم‌های دیگری نیز مانند XBOX۳۶۰ به همراه کینکت و حتی تلویزیون‌های هوشمند هم توانسته است حضور موفقی داشته باشد. اکنون همه منتظر شماره دوم این بازی بوده و می‌خواهند بدانند با چه چیزهای جدیدی روبرو خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج