adexo3
۲۲۹۹۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

بمب فصل ۹۱، حنیف در پرسپولیس؟

در فاصله حداقل سه بازی تا پایان فصل، چکی به عمران زاده از طرف پرسپولیسی ها داده شده تا قبل از پایان فصل و سررسیدن سپاهان و مس و بحث تمدید قرارداد حنیف با استقلال، پرسپولیسی شدن او بسته شود.

بمب فصل 91، حنیف در پرسپولیس؟

تماشا: حنیف عمران زاده قراردادی با استقلال ندارد، از سپاهان پیشنهاد دارد و رقیب سرخابی هم بدش نمی آید ضرب شستی نشان بدهد. عمران زاده این چند روز خیلی مشکوک بوده و حتی با همبازیانش هم درباره شرایط پرسپولیس در فصل بعد، اخلاق دنیزلی و حتی نوع برخوردهای او با بازیکنان در شرایط مختلف پرس و جو کرده و این یعنی از اردوگاه سرخ برای عمران زاده پیغام هایی فرستاده شده و او هم بدنش نیامده که این بار با یک انتقال روی بورس برود و نامش سر زبان ها بیفتد.

بمب فصل 91، حنیف در پرسپولیس؟

اما موضوع خیلی جدی تر است و شنیده می شود که در فاصله حداقل سه بازی تا پایان فصل، چکی هم به عمران زاده از طرف پرسپولیسی ها داده شده تا قبل از پایان فصل و سررسیدن سپاهان و مس و بحث تمدید قرارداد حنیف با استقلال، پرسپولیسی شدن او بسته شود.

ماجرا البته از احتمال حضور اولیایی در استقلال کلید خورده. عمران زاده هم که مطمئن بوده با حضور او جایی در استقلال نخواهد داشت مذاکراتی را برای سال آینده اش آغاز کرده. عمران زاده فصل قبل هم چندان مورد اعتماد مظلومی نبود ولی حرف مدیرعامل به کرسی نشست، عمران زاده ماند و بازیکن مدنظر مظلومی یعنی صادقی رفتنی شد.

برای فصل بعد اما مظلومی روی فرشید طالبی نظر دارد و گفته با حضور او در کنار منتظری و داشتن میثم حسینی نیازی به عمران زاده نیست. قلعه نویی هم چندان راغب به نگه داشتن حنیف نیست و اگر به استقلال بیاید، صادقی را هم با خودش می آورد.

عمران زاده در زمان عضویت در پاس، در بازی مقابل پرسپولیس در آزادی کارت قرمز گرفت و تیمش را ۱۰ نفره کرد و از همان زمان گفتند که او یک پرسپولیسی است و حتی خود عمران زاده هم این موضوع را تکذیب نکرد ولی در نهایت او استقلالی شد.

آن هم در روزهایی که ممنوع الفعالیت شده بود و واعظی آشتیانی می توانست مشکلش را حل کند. اما حالا شاید به آرزوی دوران کودکی اش برگردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاران

      استقلالی بی حاشیه .

    • من

      نه حنیف اینکارو نکن
      plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج