adexo3
۲۳۷۳۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

افتضاح بوقچی های پرسپولیس در دبی

اخبار رسیده از امارات نشان می دهد سه شنبه صبح چند نفر از مشوقان باشگاه پرسپولیس با وضعی نامناسب به اتاق های شان بازگردانده شده اند.

افتضاح بوقچی های پرسپولیس در دبی

تماشا: درحالی که رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس طی دو روز اخیر مدعی شده که حاشیه های درست شده برای این تیم توسط لیدرها انجام شده تعدادی از آنها همراه تیم در دبی هستند.

طبق گزارش های رسیده از امارات نزدیک به 10 نفر از همراهان پرسپولیس به اصطلاح مشوق این تیم هستند. آنها در یکی از هتل های مجلل دبی که امکانات ویژه ای هم دارد مستقر شده اند.

این اخبار در حالی منتشر می شود که سایت سکوی سرخ که منتسب به یکی از لیدرهای باشگاه پرسپولیس است اخبار اختصاصی از دبی دارد که حضور لیدرها در دبی را تایید می کند.

افتضاح بوقچی های پرسپولیس در دبی

البته در یکی از اخبار سایت سکوی سرخ که روز دوشنبه منتشر شده جملاتی وجود دارد که نشان می دهد روابط لیدرها و محمد رویانیان به ناگاه مثبت شده است. در این خبر که توسط محسن اشرفی نوشته شده آمده است: «لیدرها سربازان بی ادعای ارتش سرخ با فرمانده سردار رویانیان همیشه با تعصب و بدون ادعا به فکر کمک به ارتش سرخ و فرمانده آن است. پس همه حاشیه سازان سکوت کنید. سربازان این ارتش همیشه حامی فرمانده خود بوده و برای سربلندی پرسپولیس بزرگ نهایت تلاش خود را می کنند».

این مطلب دقیقا یک روز بعداز مصاحبه جنجالی رویانیان علیه لیدرها منتشر شده که آنها را فتنه گران معرفی کرده بود. البته حضور مشوقان باشگاه پرسپولیس در سفرهای مختلف اتفاقی است که قبل از این هم می افتاده اما مشخص نیست چرا رویانیان به یک باره علیه آنها غضب کرد و آن مصاحبه ها را انجام داد و چرا به یک باره روابطش با لیدرها خوب شد.

دردسر لیدرها در دبی

بعضی از لیدرهای پرسپولیس در امارات حاشیه درست کردند. اخبار رسیده از امارات نشان می دهد سه شنبه صبح چند نفر از مشوقان باشگاه پرسپولیس با وضعی نامناسب به اتاق های شان بازگردانده شده اند.

از قرار آنها که در هتل دلمان امارات ساکن شده اند در نیمه های شب اتاق های شان را ترک کرده اند و تا صبح را در کافه همان هتل هنرنمایی کرده اند. ماجرا هنرنمایی آنها از جایی لو رفت که یکی از ایرانی ها مشغول به کار در هتل با مسوولان حراست تماس گرفته و اعلام کرده که چند نفر با وضعیت نامناسب و به نام همراه پرسپولیس شیرین کاری می کند. این پیگیری ها که در ساعات اولیه صبح انجام شد سبب شد که آنها را به اتاق های شان برگردانند.

حراست وزارت ورزش که معمولا همراه تیم های ورزشی نماینده دارد حاضر نشد اطلاعاتی در مورد این اتفاقات را منتشر کند. رمضانپور معاون حراست وزارت ورزش که می خواست بداند این اطلاعات چطور از دبی منتشر شده به تماشا گفت: «ما نمی توانیم این ماجرا را تایید یا تکذیب کنیم». او که انتظار داشت خبر به صورت کامل در اختیار حراست قرار بگیرد گفت: «ما به همراه هر تیم نماینده ای را می فرستیم و اینکه مشکلی پیش آمده باشد باید آنها گزارش دهند. مسوول اعزام هم در حال حاضر در وزارتخانه نیست که برای اطلاعات فردا تصمیم بگیرد».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج