اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۴۵۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ائتلاف قلعه نوعی و جویباری جواب می دهد؟

امروز یک روز سرنوشت ساز برای استقلال است.طبق وعده ای که داده اند قرار است امروز این تیم از بلاتکلیفی در بیاید و با تشکیل جلسه هیئت مدیره مدیر عامل آبی پوشان مشخص شود.

خبرآنلاین : امروز یک روز سرنوشت ساز برای استقلال است.طبق وعده ای که داده اند قرار است امروز این تیم از بلاتکلیفی در بیاید و با تشکیل جلسه هیئت مدیره مدیر عامل آبی پوشان مشخص شود.

بر اساس آخرین اخبار رسیده علی نظری جویباری طی صحبتی که با اعضای هیئت مدیره داشته است از آنها خواسته تا او را به عنوان مدیر عامل انتخاب کنند.این در حالی است که او وعده داده در صورت افتادن این اتفاق ؛امیر قلعه نویی را به استقلال می آورد تا این تیم بتواند قهرمانی در دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر را از آن خودش کند.

این در حالی است که نزدیکان امیر قلعه نویی معتقدند سرمربی فصل پیش تراکتورسازان با نظری جویباری کار نمی کند وبرای این کارش هم دلیل دارد.

در حال حاضر اگر فتح الله زاده از استقلال کنار برود عملا گزینه ای در دست رسولی نژاد و تیم آنها باقی نمی ماند و نظری جویباری تنها نامی است که در روزهای اخیر بارها شایعه مدیر عامل شدنش شنیده شده است. گزینه ای که با رسولی نژاد هم صحبت های ابتدایی را انجام داده است.نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که در صورت مدیر عامل شدن نظری جویباری،قلعه نویی برای فرار از شایعات مبنی بر اینکه او مدیر عامل را خودش انتخاب کرده است به استقلال نمی آید.

با این حال هنوز معلوم نیست چه اتفاقی می افتد ولی قرار است امروز تکلیف استقلال و مدیرعامل اش مشخص شود و بلاتکلیفی چند روزه این تیم به پایان برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج