۲۴۷۸۷۷
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

یک ربات در صف خرید آیفون! +عکس

یک زن استرالیایی تصمیم گرفت به جای اینکه ساعت ها در صف خرید گوشی آیفون بایستد، یک ربات را برای این کار در نظر بگیرد و به خود زحمت ساعت ها ایستادن در صف را ندهد.

خبرگزاری فارس: لوسی کلی ۲۲ ساله یک آی پد را به یک دستگاه اسکوتر (نوعی موتورسیکلت ساده خودکار) قابل کنترل از راه دور بست و آن را ۲۷ ساعت قبل از آغاز فروش آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس در بیرون فروشگاه عرضه کننده این گوشی ها مستقر کرد.

وی در توضیح علت این کار خود گفته است: این نشانه ای از تحولات آینده است و آنچه که قرار است از راه برسد. این دستگاه همراه با دیگر علاقمندان به خرید آیفون جدید تا ساعت ۸ صبح روز جمعه منتظر باز شدن فروشگاه ماند و به یکی از اولین خریداران آیفون جدید مبدل شد.

یک ربات در صف خرید آیفون! +عکس

کلی که تصویر چهره اش بر روی نمایشگر آی پد متصل به اسکوتر قابل مشاهده بود، توانست از همین طریق با کارکنان فروشگاه اپل صحبت کند و اجازه استفاده از کارت اعتباری خود را نیز به همین شکل به کارکنان مذکور داد. وی در پاسخ به این سوال که چطور چنین ایده ای به ذهنش رسیده گفته چون نمی توانسته دو روز از محل کارش مرخصی بگیرد تا در صف خرید آیفون بایستد چنین ابتکار عملی به خرج داده است. ربات بعد از خرید آیفون و قرار گرفتن آن در پاکت بغلی اضافه شده به اسکوتر آن را به لوسی کلی تحویل داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسي

      ايران بود رباتو ايفونو با صاحبشو يجا ميبردن خخخخ

    • علیرضا

      خوبه که امکان داشتن همچین وسیله ای رو داشته. اگه دولت تدبیر و امید به ما هم از این وسیله ها بده ما سر کار می مونیم و برای گرفتن یارانه و سبد کالا لازم نیست وقتمون رو تو صف الکی هدر بدیم. قابل توجه مسئولین

    • بدون نام

      اگه تو ايران بود خود ربات + گوشي رو مي دزديدن ميبردن !!!

    • عبداله

      وقتي تمام شرايط ما مثل اونا باشه؛ هيچ اتفاقي برات ربات و آيفون نمي افته؛ وقتي اقرار به دزدي ميكنين يعني نبايد خودمون رو با چنين كشوري مقايسه كنيم؛ اما هميشه هم اينطور نيست ايران تمدنش از خيلي از كشورها بالاتر هس؛ چيزي كه هست اينه كه ما جايگاه خودمون رو هنوز در ايران پيدا نكرديم وگرنه يه سرو گردن از همشون بهتر و بالاتريم؛

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج