اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

آشنایی با دو جوان تازه پرسپولیسی شده

پرسپولیس با دو بازیکن جوان قرارداد امضا کرد. محمدرضا خانزاده، مدافع میانی تیم ملی زیر ۲۲ ساله ها و باشگاه راه آهن و افشین اسماعیل زاده، هافبک داماش گیلان.

آشنایی با دو جوان تازه پرسپولیسی شده

تماشا: در روزهایی که حواس هواداران پرسپولیس به خرید ستاره هایی مثل محمد قاضی است که قرار است پس از حضور در دفتر محمد رویانیان و امضای قرارداد با این تیم، پرسپولیس کهکشانی فصل بعد را بسازند. مدیر باشگاه پرسپولیس در حال استخدام بازیکنان جوانی است که به قول او قرار است سه فصل بعد، پرسپولیس را جوان و جهانی کنند.

بازیکنانی که پیش از این نام دو نفر از آنها مشخص شده بود. محمدحسین کنعانی که در اواخر این فصل یک بازی هم برای پرسپولیس انجام داد و عملکرد موفقی داشت و علیرضا جهانبش، ستاره تیم ملی جوانان و باشگاه داماش گیلان.

پرسپولیس اما در تعطیلات روزهای گذشته، با دو بازیکن جوان دیگر هم قرارداد امضا کرد. محمدرضا خانزاده، مدافع میانی تیم ملی زیر 22 ساله ها و باشگاه راه آهن و افشین اسماعیل زاده، هافبک داماش گیلان.

محمدرضا خانزاده، 22 ساله، مدافع، از راه آهن

آشنایی با دو جوان تازه پرسپولیسی شده

آقای همه کاره

خانزاده ۲۲ ساله و محصول باشگاه راه آهن است. او در لیگ یازدهم، توانست ۱۱ بازی برای راه آهن انجام بدهد و زیر نظر علی دایی به یک مدافع باتجربه حضور در لیگ برتر تبدیل شود البته مهم ترین اتفاق ورزشی زندگی خانزاده دعوت به اردوی تیم ملی از سوی کارلوس کی روش بود.

هرچند او در نهایت قبل از اعزام تیم ملی به اردوی ترکیه، از لیست نفرات اعزامی خط خورد. نکته ویژه دیگر درباره خانزاده، توانایی ویژه اش بازی کردن در تمام پست های دفاعی است. او با اینکه یک مدافع میانی تخصصی محسوب می شود اما توانایی بازی در سمت چپ و راست خط دفاع و البته بازی به عنوان هافبک دفاعی را هم دارد.

او در تمام بازی هایی که فصل قبل برای راه آهن انجام داد هم به عنوان مدافع راست بازی کرد. ضمن آنکه با ۱۸۸ سانتی متر قد و فیزیک مناسبش، گزینه مناسبی است.

ضعف و قوت

مربیانی که سابقه کار کردن با خانزاده را دارند می گویند او به عنوان یک مدافع میانی و بلندقامت سرعت بسیار خوبی دارد. روی توپ های هوایی مسلط است. ضربه به توپ و پاس هایش قابل قبول است و وقتی به عنوان مدافع کناری بازی می کند، ارسال های خیلی خوبی برای مهاجمان انجام می دهد.

البته آنها معتقدند این بازیکن در برخی از تکنیک های دفاعی ضعف دارد و در تقابل های تک به تک، چندان قابل اعتماد نیست و احتمال دریبل خوردنش کاملا وجود دارد.


افشین اسماعیل زاده، 21 ساله، هافبک، از داماش

آشنایی با دو جوان تازه پرسپولیسی شده

یکی مثل محمد نوری

گویا جنس بازی اش، چیزی شبیه مجتبی جباری و محمد نوری است. یک فانتزیست جوان که تخصصش، بازی پشت سر مهاجمان و ارسال پاس های کوتاه در عمق است. اسماعیل زاده سابقه بازی در تیم ملی نوجوانان و جوانان را دارد. او در جام جهانی نوجوانان نیجریه که تیم ملی ایران با علی دوستی شگفتی ساز آن مسابقات شد، کاپیتان تیم ملی بود. این بازیکن در رده باشگاهی هم سابقه بازی در تیم های پایه استقلال را دارد اما فصل گذشته در داماش گیلان بود که به واسطه ترافیک خط هافبک این تیم و حضور بازیکنانی مثل محمد آبشک و محمدرضا مهدوی در پستش، بازی های زیادی به اسماعیل زاده نرسید.

ضعف و قوت

این هافبک جوان ۲۱ سال سن دارد و با ۱۸۲ سانتی متر قد، با هر دو پایش به خبوی پاس می دهد. تکنیک و سرعت خوبی هم دارد اما قدرت بدنی اش خیلی استاندارد نیست و شاید این موضوع، مهم ترین نقطه ضعف او باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاران

      اگه بازیکنان پرسپولیس ذر فصل جدید ترکیبی از جوانان و با تجربه ها باشه فصل خوبی را پیش روی خواهند داشت .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج