adexo3
۲۵۱۰۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

فتح‌الله‌زاده: با مجيدي مذاکره خواهیم کرد

مدير عامل باشگاه استقلال گفت كه شب گذشته با برادر كريم انصاري فرد مذاكره كرده و صحبت‌هايشان هم روند خوبي داشته است.

ایسنا : مدير عامل باشگاه استقلال گفت كه شب گذشته با برادر كريم انصاري فرد مذاكره كرده و صحبت‌هايشان هم روند خوبي داشته است.

علي فتح‌الله‌زاده درباره جلسه‌اش با بازيكناني كه قصد جذب آن‌ها را دارد، گفت: شب گذشته با دو بازيكن صحبت كردم و ان‌شاءالله تا دو، سه روز آينده قطعي مي‌شود. شب گذشته با برادر كريم انصاري فرد صحبت كرديم كه به عنوان مدير برنامه و وكيلش كار مي‌كند. صحبت‌هايمان هم خوب پيش رفته و اميدوارم كه به زودي به نتيجه‌ برسيم.

وي با تاييد مذاكره با تيموريان نيز گفت: آندرانيك هم از بازيكنان خودمان است و از آنجايي كه بيشتر بازيكنان ما آزاد هستند بايد با آن‌ها نيز صحبت كنيم. امروز سعي مي‌‌كنيم كه كار را سريع‌تر پيش ببريم و عقب نمانيم و بتوانيم تيم قدرتمندي ببنديم.

مدير عامل باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال كه آيا استقلال به دنبال جذب فرهاد مجيدي هست يا خير؟ گفت: سعي مي‌كنم امروز يا فردا با مجيدي درباره بازگشت به استقلال صحبت كنم.

وي همچنين درباره خبر رسانه هاي پرتغالي مبني بر پيوستن بازيكني به نام «ميگل پدرو» به استقلال، گفت: هنوز هيچ بازيكن خارجي را نگرفته‌ايم، اما قصد ما اين است كه چهار بازيكن خارجي خوب را بخريم. بازيكناني مانند ساموئل و از او بهتر را به استقلال مي‌آوريم. همان طور كه سال گذشته‌ ديديد تيمي كه در سه جام شركت مي‌كند در ميانه‌هاي كار كم مي‌آورد، از همين رو سعي مي‌‌كنيم كه تيم قويتري را ببنديم.

فتح‌الله‌زاده همچنين درباره ليست مازاد باشگاه نيز گفت: فعلا ليست مازاد نداريم، چرا كه تلاشمان اين است كه ۹۰ ـ ۸۰ درصد بازيكنانمان را نگه داريم و سعي مي‌‌كنيم كه به كارهايمان سر و سامان بيشتري بدهيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاران

      بعدش یک دعوایی هم راه بندازین و بفرستین قطر !!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج