adexo3
۲۵۲۰۸۳
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

چرا اینترنت موبایل زود تمام می‌شود؟

طی هفته‌های اخیر در موارد متعدد مشترکان اپراتور سوم تلفن همراه نسبت به پایان زودهنگام بسته‌های اینترنت خود گلایه‌ و سوالات متعددی داشته‌اند.

خبرگزاری ایسنا: طی هفته‌های اخیر در موارد متعدد مشترکان اپراتور سوم تلفن همراه نسبت به پایان زودهنگام بسته‌های اینترنت خود گلایه‌ و سوالات متعددی داشته‌اند.

در این مدت برخی مشترکان این طور اعلام کرده‌اند که با وجودی که میزان مصرف آنها نسبت به ماه‌های گذشته تغییر محسوسی نداشته اما حجم بسته‌های تخفیفی آنها در زمانی کوتاه‌تر از حد انتظار به پایان رسیده است.

گاهی حتی اینگونه نیز عنوان می‌شد که پیامک پایان حجم بسته هم به دست مشترک نرسیده و بدون آنکه فرد بداند، استفاده وی از اینترنت به شکل آزاد محاسبه شده است.

این موضوع در میان کاربران اینترنت اپراتور سوم گلایه‌هایی ایجاد کرده بود، اما مدیر عامل رایتل در این باره معتقد است که این موضوع به دلیل سرعت بالای رایتل اتفاق می‌افتد.

مجید صدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در این باره اظهار کرد: مشترکان می‌توانند زیر مصرف اینترنت خود را از رایتل بگیرند تا متوجه شوند که در محاسبات اشتباهی رخ نمی‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که به‌طور غیررسمی گاهی عده‌ای از ایجاد مشکل در سیستم محاسبه رایتل خبر داده‌اند، گفت: اصلا چنین مشکلی نداریم.

صدری ادامه داد: در حال حاضر در شیوه‌ی محاسبه و مصرف بسته‌های رایتل هیچگونه مشکلی وجود ندارد و اگر هم مصرفی انجام می‌شود به دلیل سرعت بالا و کیفیت اینترنت است که حجم بسته‌ها به پایان می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • morteza

      واقعا از رایتل راضیم. من ایرانسل و همراه اولم دارم تفاوت اینترنتشون کاملا محسوسه

    • farshid

      من با ایرانسل چنین مشکلی داشتم . و زود بسته دو گیگی تمام میشد با اینکه دانلودی نداشتم . اپراتورم رو به همراه اول تغییر دادم و مشکلم حل شد

    • ایرانی

      طبق اعلام آقای مارک زوکربرگ مدیر فیسبوک به زودی اینترنت رایگان برای کل مردم جهان توسط آمریکا ایجاد خواهد شد بدین ترتیب که ماهواره هایی به فضا ارسال خواهد شد که کل کره زمین را با امواج اینترنت پوشش می دهند.
      این امواج توسط WiFi تلفن های همراه و لپتاپ ها و یا هر وسیله دیگر که دارای WiFi باشد قابل دریافت خواهد بود و بساط شرکت های مثلا ارایه دهنده اینترنت که پول های یامفت می گیرند جمع خواهد شد

    • golbahar

      ایرانی تو هم که حتما فکر میکنی امریکا این کارو برا تو میکنه که بری نت باهاش عکس ببینی و فیلم دانلود کنی و جوک بخونی! خدا عالمه میخوان از زیر شلواری همه دنیا هم آمار در بیارن و اطلاعات بدست بیارن دیگه دست تو دماغتم کنی با تیر میزننت :|

    • مهدی

      مخابرات شارژ تلفن ها رو با یک تماس یا 2 تماس خالی میکنه حالا رفته سراغ بسته های اینترنتی

    • بدون نام

      من ایرانسلی هستم بسته15روزه من چهار روزه تمام میشود باید کجامراچجعه کنم این دومین باراست؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج