۲۵۲۶۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انجام جراحی زنده بر روی جنین

دبیر علمی دوازدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران از انجام جراحی زنده بر روی جنین در این کنگره خبر داد.

خبرگزاری مهر : دبیر علمی دوازدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران از انجام جراحی زنده بر روی جنین در این کنگره خبر داد.


دکتر شهلا چایچیان در افتتاحیه دوازدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی گفت: آخرین دستاوردهای مربوط به بیماری های زنان ازامروز پنجشنبه (۱۶ مهرماه) به مدت چهارروز با حضور متخصصان خارجی و داخلی در این کنگره ارایه خواهد شد.

وی ادامه داد: این کنگره از ۲۲ سال گذشته با همت انجمن زنان و مامایی ایران به صورت دو سالانه برگزار می شود و در این کنگره آخرین روش های پیشگیری و تشخیص بیماری زنان، ایمنی زایمان، ایمنی روش های جراحی زنان، روش های جدید ژنتیک برای تشخیص و درمان بیماری ها ، روش های جدید جراحی کم تهاجمی، روش جراحی رباتیک و تشخیص بیماری های جنین ارایه می شود.

چایچیان بیان کرد: در این دوره بیماری های زنان مانند پلیپ های رحمی، آندومتریوز، سرطان های زنان، بیماری های سینه، اختلالاتی که موجب نازایی می شود و همچنین روش های تصویربرداری در بارداری و جراحی نوزادان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: چند سالی است که در کنگره های علمی روش های جدید جراحی های کم تهاجمی در بیماری های زنان بررسی می شود؛ در این کنگره نیز تازه ترین دستاوردها درزمینه جراحی های کم تهاجمی و لاپاراسکوپی زنان ارایه خواهد شد.

چایچیان با اشاره به اینکه بالابردن سطح تحقیقات هدف برگزاری این کنگره است، افزود: ۷۰۰ مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است که از این تعداد ۳۰ مقاله علمی ازسوی اساتید و ۵۰ مقاله ازسوی متخصصان در رشته های مختلف به صورت سخنرانی و ۳۰۷ مقاله به صورت پوستر ارایه می شود.

وی ادامه داد: در مقایسه دوازدهمین کنگره با دوره نخست آن می توان متوجه شد که سطح کارآزمایی بالینی که بهترین سطح تحقیقات است چقدربالا رفته و خوشبختانه سطح مقالات بهتر شده است.

چایچیان یادآور شد: یکی از مهمترین برنامه های پیش بینی شده در این کنگره انجام جراحی زنده روی جنین است، جراحی روی جنین یک عمل بسیار ظریف و طاقت فرسا است و باید حتما در زمان خاصی انجام شود.

وی گفت: تدابیری درنظر گرفته شده که اگردر طول برگزاری این کنگره مورد جراحی پیش آمد، این جراحی توسط یکی از پزشکان صاحب نام خارج از کشور به صورت زنده برای حاضرین نمایش داده می شود.

چایچیان اظهارکرد: بیماری های خاصی وجود دارند که اگر در زمان پرورش جنین در داخل شکم مادر درمان شوند، در آینده جلوی عوارض بسیار آن گرفته می شود.

دوازدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران از ۱۶ تا ۱۹ مهر ماه در مرکز همایش های رازی برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج