اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۲۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس دوازدهم است، نباید عقب بماند

استقلال در فصل گذشته جام حذفی را گرفته و به رتبه سوم جدول لیگ رسیده یعنی بازیکنان خوبی داشته تیمی که دوازدهم شده قضیه اش کاملا فرق می کند و نباید هم از نقل و انتقالات عقب بماند.

پرسپولیس دوازدهم است، نباید عقب بماند

تماشا: امین منوچهری به عنوان جدیدترین خرید استقلال، امروز به هیات فوتبال می رود تا قراراد دو ساله اش را با این تیم امضا کند. مهاجم فصل قبل سایپا می گوید که برای رسیدن به آرزویش یعنی پوشیدن پیراهن استقلال، تلاش زیادی کرده و حتی این انتقال در نهایت بابت ضرر مالی اش هم شده.

*در حال حاضر انتقالت به استقلال در چه مرحله ای است؟

من روز پنجشنبه قرارداد داخلی ام را با استقلال بستم و بعد از تسویه حساب هایم، امروز یا فردا قراردادم را در هیات فوتبال ثبت می کنم.

*در این مدت پیشنهادی از تیم های دیگر هم داشتی؟

بله من از چند تیم لیگ برتری دیگر هم پیشنهاد داشتم اما چون با سایپا قرارداد داشتم زیاد به آنها فکر نکردم ولی قضیه استقلال با همه تیم ها فرق داشت و شخصا برای استقلالی شدنم خیلی تلاش کردم. من از بچگی استقلالی بودم و همیشه یکی از آرزوهایم بازی کردن در تیم محبوبم بوده است.

*سایپایی ها سخت گیری نسبت به رضایت گرفتنت نشان ندادند؟

به هر حال من بازیکن آنها بودم و طبیعی است که آنها نسبت به صدور رضایت نامه من سخت گیری کنند. اتفاقا تا آخرین ساعت های روز چهارشنبه هم در باشگاه بودم و مشغول فراهم کردن بعضی از کارهایم برای گرفتن رضایت نامه ام.

*با همه این سختی ها همچنان برای استقلالی شدن خوشحالی؟

صددرصد. مطمئنا از نظر مالی ضرر اصلی را من می کنم اما در نهایت به خاطر آمدنم به استقلال سود زیادی می کنم. الان هم روند خوبی را پشت سر گذاشته ام و فکر نمی کنم موانع زیادی سر راهم باشد.

*در صحبت هایی که با استقلالی ها داشتی، مشخص شده که با آنها قرارداد چند ساله می بندی؟

فعلا صحبت ها برای قرارداد دو ساله بوده اما اگر مشکلی در استقلال برایم پیش نیاید در ایران فقط در استقلال بازی می کنم و زمانی از این تیم می روم که بخواهم در یک تیم اروپایی بازی کنم.

*از اینکه پشت نام مهاجمان اسم و رسم دار استقلال محو شوی و نیمکت نشین باشی، نمی ترسی؟

نه. اتفاقا حضور در کنار آنها انگیزه ام را بیشتر می کند. با شناختی که از خودم دارم می دانم که باید در کنار مهاجمان بزرگ باشم تا پیشرفت کنم و امیدوارم این اتفاق در استقلال برایم بیفتد.

*این روزها صحبت هایی هم از حضور انصاری فرد در استقلال شنیده می شود. فکر می کنی زوج موفق انصاری فرد و تو در استقلال هم تکرار شود؟

اگر کریم بیاید که خیلی خوب می شود. ما پنج سال در کنار هم بازی کردیم و همدیگر را به خوبی می شناسیم. فکر می کنم با آمدن کریم و حضور فورواردهای بزرگ استقلال، امسال خط حمله استقلال یک سر و گردن بالاتر از بقیه تیم ها باشد.

*اتفاقا خیلی ها معتقدند جدال خط حمله قدرتمند استقلال و مدافعان قوی پرسپولیس یکی از جذابیت های دربی امسال است.

الان که خیلی زود است درباره دربی صحبت کنیم اما من برای این بازی خیلی انگیزه دارم و اگر بازی کنم همه توانایی هایم را در این بازی خرج می کنم.

*این روزها نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس هم به یک نوع کری خوانی بین هواداران تبدیل شده و برخی می گویند استقلال در نقل و انتقالات از پرسپولیس عقب مانده.

وقتی استقلال در فصل گذشته جام حذفی را گرفته و به رتبه سوم جدول لیگ رسیده یعنی بازیکنان خوبی داشته و فقط باید نقاط ضعف کوچکش را پر کند اما تیمی که دوازدهم شده قضیه اش کاملا فرق می کند و نباید هم از نقل و انتقالات عقب بماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج