adexo3
۲۵۵۰۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس فقط تا امروز منتظر دنیزلی میماند

براساس قراری که بین رویانیان و دنیزلی گذاشته شده، سرمربی ترکیه ای پرسپولیس باید ۲۵ خرداد در تهران باشد تا تمرینات این تیم با حضور سرمربی اش آغاز شود.

پرسپولیس فقط تا امروز منتظر دنیزلی میماند

تماشا: براساس قراری که بین رویانیان و دنیزلی گذاشته شده، سرمربی ترکیه ای پرسپولیس باید 25 خرداد در تهران باشد تا تمرینات این تیم با حضور سرمربی اش آغاز شود. فعالیت خوب باشگاه پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات بیانگر این موضوع است که پرسپولیس روی آمدن دنیزلی حساب کرده. همه بازیکنان بزرگی که به پرسپولیس پیوسته اند هم با علم به این موضوع که دنیزلی مربی فصل آینده شان خواهد بود، با این تیم قرارداد بسته اند.

حالا در وضعیتی که تنها دو روز به 25 خرداد مانده، دوباره زمزمه هایی مبنی بر نیامدن دنیزلی از این سو و آن سو شنیده می شود. رویانیان البته اصرار دارد که دنیزلی در موعد مقرر به تهران خواهد آمد تا تیم کهکشانی اش را تحویل بگیرد.

پرسپولیس فقط تا امروز منتظر دنیزلی میماند

اما این همه ماجرا نیست. چراکه در دو سه روز اخیر، مصاحبه هایی از قول رویانیان در رسانه ها و خبرگزاری ها منتشر شده که نشان می دهد احتمال نیامدن دنیزلی هم وجود دارد.

رویانیان در این مصاحبه ها از هواداران پرسپولیس خواسته که نگران نیامدن دنیزلی نباشند، چون او به عنوان مدیرعامل پرسپولیس فکر همه جا را کرده است. وقتی رویانیان می گوید فکر همه جا را کرده، یعنی آماده هرگونه تغییری روی نیمکت پرسپولیس هم هست.

یک منبع آگاه در باشگاه که در تصمیم گیری های این تیم هم صاحب نظر است در این باره گفت: «ما تمام خواسته های دنیزلی را برآورده کرده ایم و منتظر هستیم تا او به ایران بیاید و تیم را برای یک فصل رویایی آماده کند. تا به امروز مرخصی او را تمدید کرده ایم اما اگر امروز او جواب قطعی ندهد به دنبال گزینه های دیگر می رویم و هدایت تیم را به کسی که لیاقت آن را داشته باشد می دهیم».

این روزها در کنار گزینه های خارجی نام یکی دو مربی ایرانی برای هدایت پرسپولیس هم به گوش می رسد اما این منبع می گوید که باشگاه به هیچ وجه قصد ندارد هدایت این تیم را به یک مربی ایرانی بدهد: «تیم را در سطحی بسته ایم که از آنها توقع بهترین بازی و کیفیت را داشته باشیم و به دنبال این هستیم که یک مربی بزرگ خارجی را روی نیمکت بنشانیم».

باتوجه به آغاز تمرینات بسیاری از تیم ها اینکه پرسپولیس نتواند به خوبی خود را برای فصل بعد آماده کند نگرانی اصلی هواداران است: «ما فکر تمام موارد را کرده ایم. با گزینه های موردنظر و نزدیک به سطح توقعات ما مذاکره ابتدایی را انجام داده ایم و اگر تاخیری در حضور دنیزلی به وجود آید مطمئنا گزینه بعدی سریعا روی نیمکت پرسپولیس لیگ دوازدهم خواهد نشست».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج